Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Min beste vennine har nå møtt en flott mann (utseendemessig ihvertfall, jeg har bare sett bilde) og hun svever på en rosa sky og er helt fortapt. Jeg gleder meg med henne og synes det er fantastisk, kjenner at jeg savner litt den rusen man får når man er nyforelska. De har holdt på i ca 4 uker og vært sammen offentlig i 5 uker, så totalt 9-10 uker. Vi prater på tlf ca hver dag, og i kveld fortalte hun at hun elsker han og at hun kom til å si det til ham i kveld. Som sagt så gleder jeg meg med henne, men prøvd litt forsiktig å si at hun kanskje burde vente litt med de store ordene. Jeg skjønte at hun ble snurt på meg og jeg fikk beskjed om at når man møter den rette så bare vet man det. Jeg kjenner venninen min kanskje best av alle, og hun har møtt "den rette" opptil flere ganger. Jeg vil jo ikke være den kjipe, så er det bare jeg som er gammel dags?! Jeg møtte mannen min når jeg var 17, og det var ikke før vi hadde flyttet sammen når jeg var 19 og vi hadde bodd sammen noen uker før jeg sa det til han. Jeg sier ikke at dette er fasiten altså, men jeg ville være helt sikker før jeg sa de. Så da lurer jeg på når dere sa det til deres partner? Anonymous poster hash: 929ee...72e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Vi møttes da vi var 17. Idag er vi gift med 3 barn. Han sa han elsket meg etter 3 mnd og jeg elsket han og:) aldri sagt det til noen andre noen av oss. Utenom barna såklart Anonymous poster hash: 7172e...2c4
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg sa det til barnefaren da vi hadde vært sammen ca to år. Da fikk jeg ikke svar Neste gang jeg sa det hadde vi vært sammen 6 uker og da fikk jeg svar Anonymous poster hash: 2a533...557
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Mannen min sa det etter ca 3 uker, da hadde vi bodd sammen i 2 Anonymous poster hash: a6bcb...d8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå