Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Tispa vår har fått sin første løpetid. Vi har gått til innkjøp av en truse, men er litt usikker på hvor mye hun skal bruke den? Skal hun ha den på seg hele tiden når hun er inne? Hun kommer til og får rengjort selv om hun har den på. Har dere ellers noen tips til meg? Må jeg kjøpe litt ekstra hundegodis til henne? Anonymous poster hash: 6c099...df8
klg,2 boys now:) Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg har på trusen når det begynner og blø sikkelig.første uken er bare noen dråper her og der. Det blir litt gris og hun til meg er litt anderledes i humøret litt som oss..ser hun blir nesten litt "deppa".
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Tispa vår får på seg en barnetrusene fra h&m når hun har løpetid, og hun klarer å stelle seg selv om! Dere skal ikke gjøre noe ekstra ut av det at hun har fått løpetid, det er like normalt som det er for oss damer! Anonymous poster hash: 7c408...274
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Hun blør bare litt nå. Er på dag 2. Så hun vil begynne å blø mer i neste uke? Anonymous poster hash: 6c099...df8
klg,2 boys now:) Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Her er første uken noen få dråper uke 2 er det myyye og uke 3 litt mindre igjen. Men har stor hund,det har vel litt og si for mengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå