Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hvis jeg har grønnskjær i huden, har jeg kald hudtone da? Blodårene ser blå ut. (Er ikke gusten, men sammenlignet med samboeren min (som er rødere i huden) ser jeg grønn ut ) Har rødskjær i håret, som er brunt, og har blågrønnoransje (!) øyne. Kan jeg ha kald hudtone da? Anonymous poster hash: 26e16...2d0
Hjertefru Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Høres for meg ut som du har varm hudtone. Noen er jo neste nøytrale, som meg selv som kan bruke både varme og kalde farger bare de er klare. (Vinter/vår). Olivenhud som jeg har en lys variant av kan se grønnlig ut
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Ok! Synes det der er så vanskelig... Noen synes jeg kler oransje så godt, andre har gitt komplimenter til "komgeblått" kanskje jeg er nøytral? Tror ikke jeg kler rødt i allefall, og hårfargen. Anonymous poster hash: 26e16...2d0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Og=pga Anonymous poster hash: 26e16...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå