Gå til innhold

bipolar ..,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å få noe ut av artikler jeg finner på nett. Det er bare sånne "noe hevet stemningene, storhetstanker om seg selv, deprimert..."

Hvordan ser en hverdag ut for en som er gift med en person med bipolar lidelse?

Hvordan kan det arte seg rent praktisk?

Anonymous poster hash: c266c...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg gift med en bipolar, men jeg er selv bipolar. For mannen min er det i perioder veldig slitsomt. I de periodene jeg er syk faller alt på han. Han må gjøre det meste med barna, han må ta seg av huset osv. Vi er enige om at i de periodene jeg er deprimert er det dette som er prioritet, altså barn og et minimum av husarbeid. Han gjør det han orker. Heldigvis er jeg ikke syk hele tiden, og i de friske periodene bidrar jeg på lik linje som han. Da deler vi på oppgaver med barn og hus, og vi gjør kanskje noe oppussing eller andre ting som må gjøres. Rent praktisk går det fint, men det blir jo mer på han i perioder. Jeg tror bekymringene for hvordan jeg har det er mer slitsomme for han enn at han får mye å gjøre.

Anonymous poster hash: 41908...1a6

Skrevet

Takk for svar:-)

Så du sliter ikke med raseriutbrudd og sinne som varer i dagevis?

For så å bare være helt 'normal' noen dager?

Anonymous poster hash: c266c...103

Skrevet

Jeg sliter ikke med raseri og sinneutbrudd i det hele tatt. Jeg blir alvorlig deprimert i perioder og oppstemt i andre, men har aldri noen ukontrollerte utbrudd av noe slag.

Anonymous poster hash: 41908...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...