Kriztineh Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hei! Mammaen min ligger i sofaen VÆR DAG og er stresset. Da jeg spørr henne om å være aktiv, så vil hun ikke det. Hun orker ikke en liten gå tur en gang. Det eneste viktige for henne er å gå på do, legge seg, lage mat, spise, gå på jobb og sole seg. Kan dere vær så snill å hjelpe meg!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Hei! Mammaen min ligger i sofaen VÆR DAG og er stresset. Da jeg spørr henne om å være aktiv, så vil hun ikke det. Hun orker ikke en liten gå tur en gang. Det eneste viktige for henne er å gå på do, legge seg, lage mat, spise, gå på jobb og sole seg. Kan dere vær så snill å hjelpe meg! Hun er vel sliten etter jobb og det å ha hjemmeboende barn. Hvor gammel er du og hva gjør du hjemme? Anonymous poster hash: 838ca...5a8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Høres deprimert ut. Når man først har kommet inn i en dårlig sirkel er det vanskelig å komme ut. Skrivemåten din tyder på at du fortsatt bor hjemme og er ungdom? Har du noen å snakke med? Anonymous poster hash: 5a257...78c
Superdolly Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Du trenger hjelp, for sånn skal det ikke være. Prøv å snakke med noen. Du kan snakke med læreren din hvis du har et godt forhold til ham/henne, eller du kan gå til helsesøster. Eller kanskje dere har en sosiallærer på skolen. Lag deg en liten huskelapp først der du skriver opp de tingene du forteller her, sånn at du husker alt sammen. Så ber du om å få en prat med en voksen du stoler på. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Jeg tror mammaen din er veldig sliten og muligens deprimert jeg. Voksne kan bli det av forskjellige årsaker. Hva om du setter deg ned med moren din og forteller henne at du synest det er så trist å se henne ligge på sofean hver dag, og spør henne om dere ikke kan gjøre noe sammen- kunne du gjort det tror du? Si til henne at hun sikkert vil bli gladere og få mer energi av å gjøre noe sammen med deg. Anonymous poster hash: 5a45c...73b
Kriztineh Skrevet 29. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2014 1: Jeg er 13 år gammel. Jeg vet jeg er litt ung til dette, men ville bare snakke til noen. 2: Jeg har venner, men de er ikke så mye til å stole på. Jeg vile mest å snakke med fremmede folk.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Er det noe spesielt du tror mammaen din kan like, som dere kan finne på sammen? har du sagt til henne at du er bekymret? Anonymous poster hash: 229a0...0b3
Abrenna1 Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Har du ikke en tante som du stoler på og kan snakke med? Venner trenger ikke være det riktige her, tror nok du trenger en voksen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Skjønner ikke at en 13-åring finner veien hit, men men.....Snak med en voksen du stoler på du Anonymous poster hash: 2a51e...24e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 1: Jeg er 13 år gammel. Jeg vet jeg er litt ung til dette, men ville bare snakke til noen. 2: Jeg har venner, men de er ikke så mye til å stole på. Jeg vile mest å snakke med fremmede folk. Er hun slik hele tiden eller er det bare i mandag-fredag når det er jobb. Om hun er slik også i helgene/ferien bør hun dra til legen sin for å få sjekket opp om hun kanskje mangler jern eller andre vitaminer/mineraler. Kan også være derfor hun er sliten. Har hun noen kronisk sykdom? Allergier? Anonymous poster hash: 838ca...5a8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Skjønner ikke at en 13-åring finner veien hit, men men.....Snak med en voksen du stoler på du Anonymous poster hash: 2a51e...24e Denne siden kommer faktisk opp om du googler det meste så ikke så veldig rart. Anonymous poster hash: 838ca...5a8
Superdolly Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 1: Jeg er 13 år gammel. Jeg vet jeg er litt ung til dette, men ville bare snakke til noen. 2: Jeg har venner, men de er ikke så mye til å stole på. Jeg vile mest å snakke med fremmede folk. Vær så snill og snakk med en voksen. Igjen, finn en voksen du kan snakke med. Det kan være læreren din, helsesøster eller sosiallærer. Eller du kan ringe barneverntjenesten i din kommune og snakke med dem.
catchbaby Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Skjønner ikke at en 13-åring finner veien hit, men men.....Snak med en voksen du stoler på du Anonymous poster hash: 2a51e...24e Denne siden kommer faktisk opp om du googler det meste så ikke så veldig rart. Anonymous poster hash: 838ca...5a8 Javisst, jeg fant denne siden ved en tilfeldighet og et googlesøk og takk og lov for det. Har faktisk funnet denne siden TO ganger pga det. Lagde meg en bruker for hundre år siden, men brukte den aldri, for så å google noe på nytt og oppdage siden "på nytt" og bruke den
Kriztineh Skrevet 29. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 29. april 2014 (endret) Jeg spurte moren min om hun kunne gjøre noe aktivt med meg i morgen og hun sa ja! Lurer på hvordan det går Endret 29. april 2014 av Kriztineh
catchbaby Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Jeg spurte moren min om hun kunne gjøre noe aktivt med meg i morgen og hun sa ja! Lurer på hvordan det går Lykke til! Også så fint å se at du har omsorg for moren din Håper dere får snudd denne trenden sammen, men nå må ikke du glemme at hun er den voksne og du er barnet. Så om det blir tøft, eller føles vanskelig på noen måte så synes jeg du skal, som noen skriver her litt lenger oppe, snakke med en annen voksen om dette. Og det kan være ei tante, en lærer eller helsesøster eller hvem som helst andre voksne du kjenner og stoler på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå