Gå til innhold

PT-timer verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6500,- for 10t med PT. Dyrt, men er det verdt det? Trener nå 6 ganger i uken på egenhånd, tenker å ha PT-time èn av de, også følge PT-planen de fem andre øktene.

Anonymous poster hash: 3eb75...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er verdt det, og jeg synes den prisen du nevner er lav.

Anonymous poster hash: 8246a...1cc

Skrevet

Håper det er "nok" med 10t slik at jeg kommer skikkelig i gang. Skal ikke ned i vekt, kun stramme opp og bygge, så det bør være mulig. :) hi

Skrevet

Absolutt verdt det.. hvor trener du ?

Skrevet

På et lokalt treningssenter :)

Skrevet

Min erfaring er at det helt klart er verdt det. Tok 12 timer før bryllupet, så tilsvarende året etter, trener jo selv resten av året, men det gir virkelig en boost

Anonymous poster hash: f6d42...269

Skrevet

Tenkte bare på at på evo f.eks. så har alle pt'ene ordentlig pt-utdanning.. sikkert det msnge sndre steder igså mrn vet mange bare har kort pt-kurs... er du et sted ned skikkelig pt er det iallfall større mulighet for å lykkes mtp at han kan følge deg tett opp ift dine mål...Med så mye trening er det kjipt å trene feil liksom...

Skrevet

De er veldig flinke der, alle har utdanning innen PT og flere av de innen ernæring. Senteret er ett av 4 i en ganske stor kjede :) Så har god tro på at de vet hva de driver med! Har nå bestilt meg 13t, skal ha èn hver uke og trene selv de resterende 5 dagene. Er slank, lav fettprosent så trenger ikke å gå ned i vekt heller, kun stramme opp og få muskler :) jeg har trua ;) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...