Gå til innhold

Dere rundt 153 cm. Hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med vekten?

Anonymous poster hash: fa267...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60. Overhode ikke

Anonymous poster hash: e3220...504

Skrevet

Er 1.57 og veier 63. Er på vei ned til ca 57.

Anonymous poster hash: a7c7c...549

Skrevet

Hvor mye veier du da, hi?

Skrevet

43 kg. Veldig utrent og slapp i fisken så jeg føler jeg ser feit ut, men får alltid høre at jeg er så tynn av andre. Lurer derfor på hva normalvekten er i denne størrelsen og om jeg har et forvrengt kroppsbilde

Skrevet (endret)

Ca. 58-59 ligger jeg på nå. Og det er litt mye. Hadde vært fornøyd om jeg var 50-53 kg. Du veier absolutt ikke for mye hvertfall! Men kanskje du ikke har så mye muskler? Tren litt styrke, så vil det stramme seg opp, og du vil mest sannsynlig føle deg bedre ;)

Er forresten akkurat 153 cm ;)

Endret av Verpus
Skrevet

Jeg 1.59 og 76 (!!!!).kg....:-(

Anonymous poster hash: ac650...30b

Skrevet

1.55 cm & ca 54 kg. føler meg stor siden jeg veide ca 47 for mindre enn et år siden. skal begyne å jogge litt med hunden snart & svømme så fort det blir temp til det. føler meg lite fin & må gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: e7611...2b2
Skrevet

Oj jeg er 170 og veier 54/55. Og jeg føler det er maks hva jeg kan veie før det blir for mye ....

Anonymous poster hash: 19db1...c7a

Skrevet

160 - 55 kg

Anonymous poster hash: 15652...e61

Skrevet

Er noen cm høyere og veier 59 kilo. Er fornøyd.

Anonymous poster hash: 856d2...336
Skrevet

Jeg er 153 cm og ca 50 kilo. Er fornøyd med det, men må stramme opp magen. 43 kilo er jo veldig lite, jeg var 44 kilo når jeg var syk og så ikke godt ut.

Skrevet

152 og er smashing med mine 60 kg. Trener mye og er veldig sterk. Har kvinnelige former og føler med wow 😃

Skrevet

Så kult at vi er flere lave :P

Jeg er 156 og 66 kg

Anonymous poster hash: 707e6...50e

Skrevet

Oj jeg er 170 og veier 54/55. Og jeg føler det er maks hva jeg kan veie før det blir for mye ....

Er du veldig spebygd? Ikke negativt ment, altså:-) Jeg er like høy som deg og hvis jeg skulle veid 55 kilo ville jeg vært radmager. Jeg kan ikke veie mindre en 60, og 65 er vel egentlig trivselsvekt.

Skrevet

er 155 ca å veier 38 kg :S

Har ikke noe spiseforstyrrelse eller noe sånt,bare så det er nevnt.

Ble sjokkert selv når jeg så hvor lite jeg veier.

Rart at jeg kan veie så lite når jeg spiser så mye usunt.

Anonymous poster hash: 2962f...27b
Skrevet

43 kg. Veldig utrent og slapp i fisken så jeg føler jeg ser feit ut, men får alltid høre at jeg er så tynn av andre. Lurer derfor på hva normalvekten er i denne størrelsen og om jeg har et forvrengt kroppsbilde

Høres ut som du har fortrengt kroppsbildet ja,å har selv vært der.

Etter fødsel følte jeg meg skikkelig feit å uansett hvor mye andre folk sa at jeg var tynn så klarte jeg ikke å det selv,Til og med helsesøstereren syns jeg var så tynn så hun lurte på om jeg spiste.

Jeg hadde ikke noe spiseforstyrrelse,bare fortrengt kroppsbildet.

Anonymous poster hash: 2962f...27b

Skrevet

Nei ikke sped, har rumpe og lår , ikke fyrstikkarmer heller litt størrelse på de for kroppen min bygger lett muskler så armene er muskelmarkerte. Ser sunn og trent ut.

Skrevet

Er du veldig spebygd? Ikke negativt ment, altså:-) Jeg er like høy som deg og hvis jeg skulle veid 55 kilo ville jeg vært radmager. Jeg kan ikke veie mindre en 60, og 65 er vel egentlig trivselsvekt.

Jeg er 175 om trivselsvekten min er 70-75 kg, da jeg slank, men med former. Hadde jeg veid under 65 kg hadde jeg sett forferdelig ut. Høyde sier så lite om hva en kropp veier/bør veie, vi er bygget så ulikt. 

Anonymous poster hash: 9ca56...15e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...