Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Han jobber mye borte og i utlandet og reiser mye gjennom jobb. Når han har fri vil han bare være hjemme, han er drittlei av å fly og være borte. Skjønner jo det men synes det er kjedelig at det betyr at enten må jeg ta med ungene å dra på tur alene eller så blir det ingen ferietur på oss. Han kan til nød bli med korte turer her i nærheten men jeg ønsker meg en tur til varmere strøk i år, flere år siden og barna har også så lyst.. Men blir litt lei når han ikke vil reise med oss.. Anonymous poster hash: ad6e0...7b6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Si at hvis han skal være så slik så får han finne seg en annen jobb slik at han slipper å reise så mye, for du gidder ikke å sitte hjemme hele tiden lenger. Anonymous poster hash: 0b1b6...1d0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Er det ikke greit at du og ungene tar en tur mens han er hjemme, kansje mens han jobber til og med, og så kan dere kose dere sammen, hjemme, resten av ferien? Det er jo ikke nødvendig å gjøre alt sammen bestandig. Anonymous poster hash: 1893e...a39
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Kan dere kanskje inngå en avtale?. Ferie i utlandet i år og hjemme neste år, eller omvendt? Anonymous poster hash: c231b...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå