Gå til innhold

Blir man raskt gravid igjen etter MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en MA i uke 15:(

Noen som har erfaringer med å bli raskt gravid igjen?

Anonymous poster hash: 031ca...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte to år. Ny MA, og da gikk det ett år før jeg ble gravid igjen, hvor jeg fikk et levende barn.

Anonymous poster hash: ca4f6...7eb
Skrevet

Brukte to år. Ny MA, og da gikk det ett år før jeg ble gravid igjen, hvor jeg fikk et levende barn.

Anonymous poster hash: ca4f6...7eb

Oiii det tok lang tid:(

Nå ble jeg deppa....

Skrevet

Jeg hadde mensen en gang etter på også ble jeg gravid igjen. Da gikk det bra :-)

Anonymous poster hash: cdf45...119

Skrevet

Rakk ikke engang å få mensen før jeg ble gravid igjen, og denne gangen gikk det bra. Så det kan gå fort eller ta litt tid, er nok umulig å si. Lykke til :)

Anonymous poster hash: b8a27...3e4
Skrevet

Rakk ikke engang å få mensen før jeg ble gravid igjen, og denne gangen gikk det bra. Så det kan gå fort eller ta litt tid, er nok umulig å si. Lykke til :)

Det var jo litt mer oppløftende, men fikk du behandling med piller for å få det ur eller ordnet kroppen opp selv?

Jeg fikk piller og tenker da det tar lengere tid? Mulig jeg tar feil.

Når fikk du positiv test igjen?

Skrevet

Enten det har vært spontant, kirurgisk eller medisinsk har jeg gått rett tilbake i syklus, EL 12-16 dager etter aborten. Og stort sett blitt gravid igjen på første forsøk.

Skrevet

Det var jo litt mer oppløftende, men fikk du behandling med piller for å få det ur eller ordnet kroppen opp selv?

Jeg har nettopp opplevd MA nå, kom meg til uke 13 jeg da. Skal prøve igjen når jeg har hatt mens. Hva slags piller er det du nevner her??

Skrevet

Jeg har nettopp opplevd MA nå, kom meg til uke 13 jeg da. Skal prøve igjen når jeg har hatt mens. Hva slags piller er det du nevner her??

Samme piller man får ved en medisinsk abort.

Migegyn for at kroppen skal bryte ned gravidhormonene, noen ganger gjør den ikke det selv når fosteret er dødt.

Og cytotec for å støte ut fosteret.

Skrevet

Jeg hadde en MA i uke 18 og de måtte sette i gang vanlig fødsel og jeg fødte en liten jente. Blødde i mange mnd etterpå men jeg måtte legges i narkose for å få ut morkaken så ble en ekstra påkjenning for kroppen. Ble gravid så fort kroppen var tilbake i vanlig syklus som da til rundt 4-5 mnd.

Skrevet

Takk for svar:)

Flere???

Skrevet

Jeg hadde en Ma i uke 13. Jeg hadde 8 prøveperioder før spiren satt igjen. Ble faktisk gravid en av de to mnd vi hadde bestemt at vi ikke skulle prøve pga bryllup.

Anonymous poster hash: e69dd...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...