spiresnart Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg skal ha bursdagsfest om 1 uke. Så jeg har to spørsmål 1. Tips til velkomstdrink (med alkohol) til rimelig pris som "de fleste" liker? 2. Har noen en oppskrift på jellyshots og steg for steg hvordan det gjøres? Takk for svar på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 http://living.beautyandlace.net/how-to-make-vodka-and-jelly-shots Anonymous poster hash: 36a0a...00c
ærlig talt Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 1. Bacardi Razz med sprite. 2. Lag gele slik som det står på pakken, bruk gjerne bringebær/jordbærgele. Når geleen er lunken har du oppi sprit, så mye du tør Hell oppi shot-glass og avkjøl.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Lag en smoothiepunsj ;-) Sprit den opp med noe yummi. Fikk det servert en gang, men kan ikke for alt i verden huske hva som var i den... Finnes sikkert oppskrifter på nett :-) Google det. Anonymous poster hash: eff5c...9ac
Påfuglen Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Woo Woo: 1 L vodka 3 L tranebærjuice 1 flaske peach tree likør 4 liter is Blander alt i en ren bøtte. Kler inn med aluminiumsfolie, så ser det finere ut og holder se kaldt i 4-5 timer. Alle elsker Woo Woo Gratulerer med dagen og kos deg med verdens beste drink.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 1. Bacardi Razz med sprite. 2. Lag gele slik som det står på pakken, bruk gjerne bringebær/jordbærgele. Når geleen er lunken har du oppi sprit, så mye du tør Hell oppi shot-glass og avkjøl. Men du må ha mindre vann enn det som står på pakken. Også bør du vente til geleen er kald (kroppstemp) før du blander inn sprit. Da tar du så mye sprit som du mangler på vann Jeg har brukt å blande 60%vann og 40% vodka. Pang. Og det blir kjempe fint i appelsin skall! Skjer en appelsin i halv, ta ut innholdet, hell geleblandingen oppi appelsinskallet, lurt å ha skallet i muffinsformer for at det skal stå stødig. La det stå i kjøleskap natten over og stivne. Så kan du skjære fine geleshot appelsinbåter Anonymous poster hash: 18c95...cf5
MrsMilla Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Ville satset på en god cava som velkomstdrink. Bobler er aldri feil! Kjører du skikkelig på, tar du en god champagne :-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Rosa sprudlende (Marques de monistrol er ganske billig) eller Mickey finns blandet med farris? Den grønne selvfølgelig, blander vel ca 50/50. Anonymous poster hash: 31c2f...5f2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Velkomstdrikker er sjelden gode.. Ville heller satset på øl og /eller vin Appelsinbåt-gele er morsomt Litt mer jobb enn å bare helle i shotglass, men enklere å få i seg Lag litt forskjellige. Kan bruke både tequila, rom, sprit osv (ikke i samme ) Anonymous poster hash: d71a8...2dd
ærlig talt Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 1. Bacardi Razz med sprite. 2. Lag gele slik som det står på pakken, bruk gjerne bringebær/jordbærgele. Når geleen er lunken har du oppi sprit, så mye du tør Hell oppi shot-glass og avkjøl. Men du må ha mindre vann enn det som står på pakken. Også bør du vente til geleen er kald (kroppstemp) før du blander inn sprit. Da tar du så mye sprit som du mangler på vann Jeg har brukt å blande 60%vann og 40% vodka. Pang. Og det blir kjempe fint i appelsin skall! Skjer en appelsin i halv, ta ut innholdet, hell geleblandingen oppi appelsinskallet, lurt å ha skallet i muffinsformer for at det skal stå stødig. La det stå i kjøleskap natten over og stivne. Så kan du skjære fine geleshot appelsinbåter Anonymous poster hash: 18c95...cf5 Jeg har ikke hatt mindre vann enn det som står i pakken, men det stivner fint
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Jeg skal ha bursdagsfest om 1 uke. Så jeg har to spørsmål 1. Tips til velkomstdrink (med alkohol) til rimelig pris som "de fleste" liker? 2. Har noen en oppskrift på jellyshots og steg for steg hvordan det gjøres? Takk for svar på forhånd! Velkomstdrink som alltid fungerer. Kjøp div frukt: appelsin, eple, pære, melon og legg i en bolle. Hell over vodka til det dekker frukten og la det stå en time. Etter en time tar du "potetmoseren" og trykker forsiktig frukten ned. Da blir det fruktsmak på spriten Så tar du frukten ut og skyller den lett i vann. I spriten heller du eplecider el (uten alkohol) og så slenger du i litt grenadine for farge. Ta litt frukt oppi glassene og hell drinken over 30 min før servering. Anonymous poster hash: a2abe...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå