Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg har en gutt på 4 som ved et par tilfeller tidligere har fått akutt veldig vondt i hodet. Det kommer i løpet av noen minutter og han blir kritthvit, holder seg for øynene og vil ikke snakke med oss. Sier bare at det er vondt bak panna. Sist gang endte det med at han kasta opp. Det varer en stund og så er det plutselig borte igjen. I går kveld fikk han en sånn runde igjen og vi valgte å ringe legevakta for å høre litt hva vi skulle gjøre. Om vi foreksempel skulle gi litt paracet for smertene eller om det var bedre å la være for å kunne se om det utvikla seg noe.Og hva tror dere vi fikk til svar? Joda. Stikkpille og blåbærsaft, for det var garantert et magevirus... Jeg er ingen lege altså, men det var tydlogvis ikke hu som satt på kontoret der heller. Jeg har aldri hørt om et magevirus som kun angriper hodet. Han hadde ikke noe vondt i magen eller oppkast i går. Anonymous poster hash: 52a94...78f
PRobert Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Høres nesten ut som migrene.. Har han synsproblemer eller er sjekket for det?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Det høres ut som migrene. Ikke greit når det rammer barn. Fil foreslå at du heller bestiller tine til fastlegen, enn å dra på legevakta. Anonymous poster hash: 14af1...891
Gjest Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Første som slo meg, er migrene. BE om utredning fra legen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 be om utredning for barnemigrene ja.. min niese har fått diagnosen og har anfall som ligner litt på det du beskriver!! Anonymous poster hash: 653a4...180
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Få det for all del sjekket! Det er antakelig ikke farlig, men be om scanning av hodet. Anonymous poster hash: 84681...68a