Gå til innhold

Hvilken stellebag har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har emmaljunga city cross, mørkebrun. Lurer litt på hvilken stellebag jeg skal ha... Hva har dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma ljunga svart bag. Men min erfaring er at det ikke er nødvendig med bag når en har store vesker. Og city crossen har masse plass under vogna og;)

 

Anonymous poster hash: 20d84...4af

Skrevet

Emmaljunga, brown flowers.

 

Heilt grei veske, praktiske rom, men kunne klart meg like godt med ei vanlig, stor veske eller ryggsekk.

Skrevet

Aldri brukt stellebag, men hadde en da, deet var one three hill

Skrevet

Jeg har en jeg kjøpte på eBay. Den kostet vel 250 kr og er kjempefin. Har brukt den i ett år nå og den er fortsatt like fin :)

 

Anonymous poster hash: 3e0c6...32b

Skrevet

Den som hører til vogna, lys grå city cross :)

 

Anonymous poster hash: 0d8b8...ea6

Skrevet

Trodde man fikk med stellebag i samme farge som vogna når man kjøper city cross.

Gjorde ihvertfall jeg. Capri Brown...



Anonymous poster hash: b00c1...af3
Skrevet

Skip hop duo dash stelleveske og city cross vogn (og div andre vogner etterhvert..). Kjempefornøgd :)

 

Anonymous poster hash: 421e5...a27

Skrevet

Skip hop pronto. Holder i massevis!

 

Anonymous poster hash: ec20f...52a

Skrevet

Den jeg fikk i barnas bokklubb



Anonymous poster hash: 14e64...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...