Mammakrøll Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg har emmaljunga city cross, mørkebrun. Lurer litt på hvilken stellebag jeg skal ha... Hva har dere?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Emma ljunga svart bag. Men min erfaring er at det ikke er nødvendig med bag når en har store vesker. Og city crossen har masse plass under vogna og;) Anonymous poster hash: 20d84...4af
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Emmaljunga, brown flowers. Heilt grei veske, praktiske rom, men kunne klart meg like godt med ei vanlig, stor veske eller ryggsekk.
Bustetroll Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Aldri brukt stellebag, men hadde en da, deet var one three hill
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Jeg har en jeg kjøpte på eBay. Den kostet vel 250 kr og er kjempefin. Har brukt den i ett år nå og den er fortsatt like fin Anonymous poster hash: 3e0c6...32b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Den som hører til vogna, lys grå city cross Anonymous poster hash: 0d8b8...ea6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Trodde man fikk med stellebag i samme farge som vogna når man kjøper city cross. Gjorde ihvertfall jeg. Capri Brown... Anonymous poster hash: b00c1...af3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Denne; http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/8000-4&Locale=no_NO Anonymous poster hash: 5014a...efa
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Skip hop duo dash stelleveske og city cross vogn (og div andre vogner etterhvert..). Kjempefornøgd Anonymous poster hash: 421e5...a27
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Skip hop pronto. Holder i massevis! Anonymous poster hash: ec20f...52a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/453872 Skip hop pronto Anonymous poster hash: ec20f...52a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Den jeg fikk i barnas bokklubb Anonymous poster hash: 14e64...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå