Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Skal ikke denne falle bort nå som jeg og min nye samboer har fått et felles barn sammen? Fikk brev fra nav igår om at vi må søke om barnetrygd for mitt nye barn siden jeg mottar utvidet barnetrygd. Stønad til barnepass er opphørt siden vi har barn sammen. Kun bodd sammen siden september. Anonymous poster hash: aac25...7e1
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Mener at den skal falle bort når dere får felles barn ja. Tror at stønad til barnetil syn får du beholde til dere har bodd sammen i 1 år.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg mener å huske at alt faller vekk automatisk den dagen man får felles barn, selv om man ikke har bodd sammen ett år enda, men dobbeltsjekk dette med NAV, det har vært så mye endringer de siste årene. Uansett bør dere melde i fra, for NAV bryr seg lite om hvem som har gjort feil dersom dere har fått feil utbetalt, pengene skal (nesten) alltid tilbakebetales. Anonymous poster hash: 3843a...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå