Gå til innhold

Kan man sjekke åpningen selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte. Har hørt at det ikke er bra å drive å rote oppi der.men hvis man sjekker livmorhalsen merker man om den er flatet ut eller ikke...?Noen som har gjort det?

Anonymous poster hash: f6ba3...eda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke gjøre det selv.

Skrevet

Har gjort det i hvert sv.skap. Er jo ikke noe farligere det enn å bli fingret av mannen under sex f.eks. Man føler jo bare forsiktig med et par fingre, man graver jo ikke rundt med neglene liksom. Det er lurt å begynne med det før en er kommet helt til slutten av sv.skapet slik at man vet hvordan det kjennes ut før den flates ut, for å kunne kjenne forskjell. På slutten blir det ganske annerledes der inne.

Anonymous poster hash: 522cc...32e
Skrevet

Minner på om det som står øverst på siden: "Når dere diskuterer sykdom og annet helsestoff, husk at du må bruke leger og helsepersonell som eksperter og ikke stole blindt på brukersvar"

Anonymous poster hash: 00150...bcd
Skrevet

er det jeg tenker å...kan vel umulig være sååå farlig å kjenne etter...når en pikk går inn og ut der hele tiden ; D den kommer jo garantert i nærheten..og mener jo ikke at man skal klore heller liksom... 

Skrevet

er det jeg tenker å...kan vel umulig være sååå farlig å kjenne etter...når en pikk går inn og ut der hele tiden ; D den kommer jo garantert i nærheten..og mener jo ikke at man skal klore heller liksom... 

Hele tiden?? Oi da....

Men er enig i at det neppe kan være et problem å kjenne veldig forsiktig etter. Ville skrubbet hendene godt først, kanskje helst brukt engangshansker. 

Anonymous poster hash: cc71f...2b2

Skrevet

her inne er det faen meg så mye rare folk. kan jo ikke spørre om ting på en normal måte..uansett hva man skriver er det alltid noen som kommer med negative kommentarer eller lignende...    ''hele tia''- er vel kanskje to ganger i uka hvis du skal ha det inn med teskje.... og er noen som forstår ironi bedre enn andre her inne... fyttikatta.... blir helt frustrert.... : D  må jeg sette engangshanske på pikken til mannen å da kanskje?? ; D regner med at det er mer bakterier på den enn på en nyvasket hånd....

Skrevet

her inne er det faen meg så mye rare folk. kan jo ikke spørre om ting på en normal måte..uansett hva man skriver er det alltid noen som kommer med negative kommentarer eller lignende...    ''hele tia''- er vel kanskje to ganger i uka hvis du skal ha det inn med teskje.... og er noen som forstår ironi bedre enn andre her inne... fyttikatta.... blir helt frustrert.... : D  må jeg sette engangshanske på pikken til mannen å da kanskje?? ; D regner med at det er mer bakterier på den enn på en nyvasket hånd....

Kjære deg, det var ment som en spøk. Ro deg ned. 

Skrevet

Kjære deg, det var ment som en spøk. Ro deg ned. 

Ikke det med engangshansken, forresten. Det ville jeg nok ha gjort, for å beskytte mot bakterier. Men det er meg, ingen grunn til å bli ufin. Var bare ment som et vennlig råd.

Skrevet

det er bra: ) 

Skrevet

det er bra: ) 

Må si at kommentaren din om å forstå ironi ble ganske ironisk i seg selv, slik du reagerte!

Anonymous poster hash: 18a18...974

Skrevet

Hahaha, jeg gleder meg til å se ansiktet på min mann når jeg trekker frem engangshansken og forklarer at nettet har sagt vi må bruke beskyttelse fra nå av : D

Anonymous poster hash: 8645c...065

Skrevet

Hahaha, jeg gleder meg til å se ansiktet på min mann når jeg trekker frem engangshansken og forklarer at nettet har sagt vi må bruke beskyttelse fra nå av : D

Anonymous poster hash: 8645c...065

Jøss, var det så latterlig, altså? Det å sjekke åpningen innebærer å stikke fingrene inn i livmorhalsen, og jeg tenkte at det er et område der penis ikke kommer inn under samleie, så for å være helt på den sikre siden ville jeg ha brukt en engangshanske. En ørliten rift med en negl kan være grobunn for bakterier, og det er ikke særlig heldig. Men hvis man ikke bekymrer seg er det jo bare å la være? Jeg mente bare å gi HI et råd som gjorde at hun kunne føle seg ganske sikker på at det hun spurte om ikke ville være et problem, og så blir jeg hånet? 

Skrevet

Jeg tror forresten en pikk er endel renere enn en nyvasket hånd. Hånden har furer, småsår, og aller verst: NEGLER. Det samles dritt i hendene, man får aldri bort alt. En pikk ligger i boxeren hele dagen, brukes til å tisse litt fra tid til annen, litt svette... En nyvasket pikk har verken urin eller svette på seg heller. 

Engangshansker er absolutt en god ting når man skal ned der å rote når du er høygravid, med mulig åpning. En liten rift fra en negl vil kunne gjøre skade også, og kan faktisk skape alvorlige infeksjoner (satt litt på spissen). 

Anonymous poster hash: ad9bb...e8e
Skrevet

hahahaaaaaaaaaaaaaa   engangshanske istedetfor kondom funker sikkert ; D  jeg har vært gjennom to svangerskap tidligere..vet ikke noe om dette derfor spør jeg her... jeg trodde ikke man måtte inn i livmorhalsen for å sjekke åpningen... så dum er jeg ; S trodde man merket det i inngangen liksom... men hvis man må inn i halsen er det ikke noe jeg ville gjort selv..det visste jeg ikke: )

Skrevet

hahahaaaaaaaaaaaaaa   engangshanske istedetfor kondom funker sikkert ; D  jeg har vært gjennom to svangerskap tidligere..vet ikke noe om dette derfor spør jeg her... jeg trodde ikke man måtte inn i livmorhalsen for å sjekke åpningen... så dum er jeg ; S trodde man merket det i inngangen liksom... men hvis man må inn i halsen er det ikke noe jeg ville gjort selv..det visste jeg ikke: )

Mulig det ble litt misforståelse her. Det å "sjekke åpningen" innebærer vanligvis å sjekke hvor stor åpningen er, og da må man inn i selve åpningen med fingrene. Jeg vet ikke om du bare kan føle over med en fingertupp for å sjekke om den har flatet seg ut, det er mulig. Men jeg ville uansett brukt beskyttelse (hanske eller kondom over fingrene) for å være sikker på å unngå neglerifter. Mulig jeg er litt paranoid, men akkurat der ville jeg ikke tatt sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...