Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 barna mine er spesielt knyttet til ei i barnehagen, nå som de skal slutte ønsker jeg å gjøre spesielt stas på henne.. og ja, bare henne.. for det er hun som har vært der fra dag 1... har vært mye utskiftninger underveis... det er alltid henne de har snakket om.. alltid hun som har vært en trygg klippe for de.. Har tenkt å skrive et kort.. men har også lyst til å gi noe spesielt.. Noen tips til hva jeg kan kjøpe? Noen som har fått gaver som vet hva som varmer? Anonymous poster hash: 7a1e1...c71
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Sjokolade! Sjokoladehjerter <3 <3 Og et fint kort. Anonymous poster hash: fb53f...474
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøpte en helg på et spasenter til en, men vi overleverte det da privat, ikke i barnehagen slik at det ble så synlig for de andre. Anonymous poster hash: 73ac6...386
Våryr ✿ Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøpte en helg på et spasenter til en, men vi overleverte det da privat, ikke i barnehagen slik at det ble så synlig for de andre. Anonymous poster hash: 73ac6...386 Oi, dette var litt over kanten syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøpte en helg på et spasenter til en, men vi overleverte det da privat, ikke i barnehagen slik at det ble så synlig for de andre. Anonymous poster hash: 73ac6...386 Oi, dette var litt over kanten syns jeg. Det synes jeg og. Er bhg ansatt og hadde jeg fått det av noen hadde jeg faktisk blitt brydd.. Anonymous poster hash: fb53f...474
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøpte en helg på et spasenter til en, men vi overleverte det da privat, ikke i barnehagen slik at det ble så synlig for de andre. Anonymous poster hash: 73ac6...386 Oi, dette var litt over kanten syns jeg. Det synes jeg og. Er bhg ansatt og hadde jeg fått det av noen hadde jeg faktisk blitt brydd.. Anonymous poster hash: fb53f...474 I dette tilfellet ble hun nok mer glad enn brydd, men man må jo se ann personen og tenke på hva vedkommende ville blitt glad for. Anonymous poster hash: 73ac6...386
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøpte en helg på et spasenter til en, men vi overleverte det da privat, ikke i barnehagen slik at det ble så synlig for de andre. Anonymous poster hash: 73ac6...386 Hvordan får mann levert det privat da? Stalke når hun er ferdig på jobb å følge etter? Har selv lyst å gi en liten gave til en som småen liker godt men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det ettersom det blir feil å gi når de andre er til stedet. Hun bor i gåaavstand fra oss men kan nesten ikke bare ringe på å gi hun gave heller,det blir vel pågående. Anonymous poster hash: 6475a...70a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøpte en helg på et spasenter til en, men vi overleverte det da privat, ikke i barnehagen slik at det ble så synlig for de andre. Anonymous poster hash: 73ac6...386 Oi, dette var litt over kanten syns jeg. Det synes jeg og. Er bhg ansatt og hadde jeg fått det av noen hadde jeg faktisk blitt brydd.. Anonymous poster hash: fb53f...474 I dette tilfellet ble hun nok mer glad enn brydd, men man må jo se ann personen og tenke på hva vedkommende ville blitt glad for. Anonymous poster hash: 73ac6...386 Jeg hadde jo ikke sagt eller vist at jeg ble brydd, men jeg hadde følt det. Spa er litt over the top og det mener jeg. En oppmerksomhet er bra og koselig, men for mye av det gode blir bare kleint. Anonymous poster hash: fb53f...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå