Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Har termin til sommeren, storebror er da 18mnd. Vi har en city cross m/ bag som førstemann brukte og har gått til innkjøp av en brukt TFK twinner twist duo, hvor vi skal ha èn sittedel og èn bagdel. planen var å selge city crossen like før den nye babyen blir født, men jeg har begynt å tvile. spørsmålet er; burde jeg beholde city crossen i permisjonen eller kun ha TFK'en? om jeg ikke har city crossen må jeg jo dra på en tvillingvogn i hele permisjonen når jeg kun er på tur med ett barn. tenker da på buss, trikk og i div butikker. vi har bare en bil, så jeg blir å bruke kollektivtilbudet da mannen bruker bilen mest. tenker det ville vært enklere å komme seg rundt med en bagvogn. noen som har vært i samme situasjon med to tette? hvordan gjorde dere det med søskenvogn/bagvogn til nyfødt osv?mannen mener vi bare skal selge city crossen, men jeg vet ikke helt. er jo jeg som i store deler av permisjonen skal dra rundt på vognen. kan også nevne at jeg skal ha planlagt ks, og jeg er redd at det vil bli tungt å styre med en tvillingvogn når man er nyoperert? Anonymous poster hash: e83c1...cbc
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg hadde aldri solgt den. Litt større mellomrom mellom mine barn da, 21 mnd, men søskenvognen solgte vi nesten ubrukt. Jeg brukte den vanlige vognen når jeg var ute med bare et barn (eldste var i barnehagen noen dager i uken), og vi brukte nesten bare søskenbrettet på korte turer. Når mine unger har nærmet seg 2 år har de ikke villet sitte i vogn lenger i det hele tatt. Synes også det var et herk med søskenvogn, den er stor å ha med seg på butikken, i folkemengder osv. På dager som 17.mai, turer til dyreparken osv valgte vi å ha med to vogner, babyvognen pluss en lett trille. Mye lettere å komme seg frem med en vogn hver enn med søskenvogn. Anonymous poster hash: 036f9...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå