Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hun er en fantastisk omsorgsperson, fantasifull, hyggelig og elsker barna. Min 4-åring har vært såå knyttet til henne det siste året, det er bare henne det handler om. Nå skal hun slutte til sommeren fordi hun har drevet med videreutdanning underveis. Jeg er virkelig lei meg for dette, både for sønnens skyld, barnehagens skyld og min egen ikke minst. Har fått så god kontakt med henne. Kjenner jeg har skikkelig klump i magen. Sønnen min kommer til å bli lei seg (selvfølgelig tilpasser han seg videre), men gruer meg til å fortelle han det. Hun er virkelig en RESSURSPERSON for den barnehagen. Flere som har opplevd å "miste" flinke voksne i barnehagen? Anonymous poster hash: 20b7a...648
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 opplevde det ja, og det var tungt for jenta mi. Hun hadde et stort savn lenge etterpå. Nå har det gått over, men snakker ofte om hun enda. dattra mi tegnet en flott tegning til hun, og fikk velge en ting å kjøpe til hun, som var kun fra hun. Assistenten endte i tårer Anonymous poster hash: 979aa...942
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 opplevde det ja, og det var tungt for jenta mi. Hun hadde et stort savn lenge etterpå. Nå har det gått over, men snakker ofte om hun enda. dattra mi tegnet en flott tegning til hun, og fikk velge en ting å kjøpe til hun, som var kun fra hun. Assistenten endte i tårer Anonymous poster hash: 979aa...942 Snakker om HENNE Tegnet en flott tegning til HENNE Anonymous poster hash: 20b7a...648
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Mistet også en fantastisk assistent i barnehagen til datteren min. Hun kom inn på høgskole og skal bli barnehagelærer. Det er utrolig bra at hun gjør det, men savner henne veldig i barnehagen. Heldigvis er hun ofte innom og hilser på barna Anonymous poster hash: 6b8de...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå