Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Eller har du flere barnevogner? Bor du på landet eller i byen? Hva bruker du vogna til? Jeg bor på landet og har en Emmaljunga City Cross og en Baby Jogger City Mini. Den første til skogsturer og sånn, den andre når man skal handle eller på besøk. (Har ikke bil, så triller endel) Anonymous poster hash: 439e4...576
Appelsinpiken Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Bor på landet. Emmaljunga duo Edge som hovedvogn, bumbleride indie som nr 2 vogn, pluss en tfk tvillingvogn. Og så har vi en gammel emmaljunga stående i barnehagen som sovevogn.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg har hatt alle vogner tenkelig og nå er alle solgt eller kastet. Igjen ståt en Mountain buggy terrain. Den oppfyller alle behov. Jeg bor på landet men er mye i byen. Den er GENIAL på begge steder. Aldri trodd jeg skulle bli så fornøyd med en vogn. Og jeg er vogn-gal! Har hatt Emmaljunga i flere varianter, Quinny, Simo, TFK, Babyjogger, Brio osv osv... Mange av dem nye Flau når jeg ser lista :/ Anonymous poster hash: e6e26...606
nimmelim Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 har hatt mange mange vogner, har kun 1 nå, som jeg har hatt lenge. Brio Go. Kjempe fornøyd! de jeg har vært mest fornøyd med er den, tfk, og emmaljunga edge duo. bor ikke i byen, bor ei heller veldig landlig, men har begge deler i kort nærhet. Så brioen er med på alle slags turer, og har taklet alt
Julie (: Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Jeg elsker min Bumbleride Indie <3 Bor midt i Oslo og reiser mye kollektivt med vogn. Går også en del turer i skogen og den fungerer jammen der også!
☆☆☆ Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Emmaljunga city cross Carena double swing Carena Easy
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Jeg har to. En kjøpt ny til barn nr 1, og en ny nå til barn nr 3. Fordi nr 2,fortsatt sover i bhg. Emmaljunga mondial Og TFK. Pluss en maclaren trille. Veldig fornøyd med alle. Emmaljungaen er stødigst av bagvognene, mens tfk-en er veldig enkel å manøvrere(men noe uvant at den er mindre stødig),Trilla er helt genial, full liggestillig, UV skjerm, dempere og superlett! Bodd i by med de to første, nå bor vi i et tettsted. Anonymous poster hash: 74e13...1d0
Gjest Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Silver Cross dypvogn Emmajunga City Cross Emmajunga trille Bor i en by med ca 60.000 innbyggere.
Blondzilla Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Har emmaljunga Mondial som jeg hater. En brio spin som jeg liker veldig godt og en gammel brio happy som også er bra.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Koelstra bag/sportsvogn Easywalker tvillingvogn Teutonia bag7sportsvogn Liten trille Bor i by, men er også litt på tur/til skogs. Passelig fornøyd med alle, skulle jeg valgt igjen kunne jeg tenkt meg en Bugaboo, både enkel og tvilling, og Babyjogger trille, city mini eller city mini gt. Anonymous poster hash: b6cac...f92
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Silver Cross Anonymous poster hash: a3222...8f2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Har en Hartan vogn, en Petite Star Zia 4x og en Mamas and Papas paraplytrille. Gode på hver sin måte, men bruker Ziaen mest. Bor i by. Anonymous poster hash: 28b16...007
uhhuhher Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Bor midt i Oslo, tar både mye kollektivt og kjører bil. Går mest på asfalt, men trenger vogn som klarer grus, gress og ikke minst snø og slaps. Har for øyeblikket en Brio Go, som jeg nå skal selge pga dårlige egenskaper på snø. Ellers er den super! Har kjøpt en Bumbleride som erstatter, spent på den. Har en gammel tvillingvogn fra MB hvis begge ungene må i vogn. Også tillegg har jeg en Bugaboo Bee, som en en fantastisk trille! Er vel den vognen jeg er mest fornøyd med, den er så god å kjøre. Men funker seff ikke på vinteren.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Bor på bygda og har emmaljunga edge, tfk, mountain buggy søskenvogn og quinny zapp. Her brukes emmaljunga bagdel til baby, tfk som sportsvogn fra 6-7 mnd av og mtb når vi er på langtur med alle barna og quinny er vogna som ligger i bilen hele tiden. Anonymous poster hash: 4580d...5db
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Bor i liten by. Har Brio vogn privat og Briovogn som sovevogn i barnehagen. Har også en liten billig tralle og en Beemo LA søskenvogn. Anonymous poster hash: 31ff5...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå