Gå til innhold

Hvilken barnevogn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har du flere barnevogner? Bor du på landet eller i byen? Hva bruker du vogna til?

Jeg bor på landet og har en Emmaljunga City Cross og en Baby Jogger City Mini. Den første til skogsturer og sånn, den andre når man skal handle eller på besøk. (Har ikke bil, så triller endel)

Anonymous poster hash: 439e4...576

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på landet. Emmaljunga duo Edge som hovedvogn, bumbleride indie som nr 2 vogn, pluss en tfk tvillingvogn. Og så har vi en gammel emmaljunga stående i barnehagen som sovevogn.

Skrevet

Jeg har hatt alle vogner tenkelig og nå er alle solgt eller kastet. Igjen ståt en Mountain buggy terrain. Den oppfyller alle behov. Jeg bor på landet men er mye i byen. Den er GENIAL på begge steder. Aldri trodd jeg skulle bli så fornøyd med en vogn. Og jeg er vogn-gal! Har hatt Emmaljunga i flere varianter, Quinny, Simo, TFK, Babyjogger, Brio osv osv... Mange av dem nye :P Flau når jeg ser lista :/

Anonymous poster hash: e6e26...606

Skrevet

har hatt mange mange vogner, har kun 1 nå, som jeg har hatt lenge. Brio Go. Kjempe fornøyd! de jeg har vært mest fornøyd med er den, tfk, og emmaljunga edge duo. :)

bor ikke i byen, bor ei heller veldig landlig, men har begge deler i kort nærhet. Så brioen er med på alle slags turer, og har taklet alt

Skrevet

Jeg elsker min Bumbleride Indie <3 Bor midt i Oslo og reiser mye kollektivt med vogn. Går også en del turer i skogen og den fungerer jammen der også! 

Skrevet

Emmaljunga city cross

Carena double swing

Carena Easy

Skrevet

Jeg har to. En kjøpt ny til barn nr 1, og en ny nå til barn nr 3. Fordi nr 2,fortsatt sover i bhg.

Emmaljunga mondial

Og TFK.

Pluss en maclaren trille. Veldig fornøyd med alle. Emmaljungaen er stødigst av bagvognene, mens tfk-en er veldig enkel å manøvrere(men noe uvant at den er mindre stødig),Trilla er helt genial, full liggestillig, UV skjerm, dempere og superlett!

Bodd i by med de to første, nå bor vi i et tettsted.

Anonymous poster hash: 74e13...1d0

Skrevet

Silver Cross dypvogn

Emmajunga City Cross

Emmajunga trille

Bor i en by med ca 60.000 innbyggere.

Skrevet

Har emmaljunga Mondial som jeg hater. En brio spin som jeg liker veldig godt og en gammel brio happy som også er bra.

Skrevet

Koelstra bag/sportsvogn

Easywalker tvillingvogn

Teutonia bag7sportsvogn

Liten trille

Bor i by, men er også litt på tur/til skogs.

Passelig fornøyd med alle, skulle jeg valgt igjen kunne jeg tenkt meg en Bugaboo, både enkel og tvilling, og Babyjogger trille, city mini eller city mini gt. 

Anonymous poster hash: b6cac...f92
Skrevet

Silver Cross

Anonymous poster hash: a3222...8f2
Skrevet

Har en Hartan vogn, en Petite Star Zia 4x og en Mamas and Papas paraplytrille. Gode på hver sin måte, men bruker Ziaen mest. Bor i by.

Anonymous poster hash: 28b16...007

Skrevet

Bor midt i Oslo, tar både mye kollektivt og kjører bil. Går mest på asfalt, men trenger vogn som klarer grus, gress og ikke minst snø og slaps.

Har for øyeblikket en Brio Go, som jeg nå skal selge pga dårlige egenskaper på snø. Ellers er den super! Har kjøpt en Bumbleride som erstatter, spent på den.

Har en gammel tvillingvogn fra MB hvis begge ungene må i vogn. Også tillegg har jeg en Bugaboo Bee, som en en fantastisk trille! Er vel den vognen jeg er mest fornøyd med, den er så god å kjøre. Men funker seff ikke på vinteren.

Skrevet

Bor på bygda og har emmaljunga edge, tfk, mountain buggy søskenvogn og quinny zapp.

Her brukes emmaljunga bagdel til baby, tfk som sportsvogn fra 6-7 mnd av og mtb når vi er på langtur med alle barna og quinny er vogna som ligger i bilen hele tiden.

Anonymous poster hash: 4580d...5db
Skrevet

Bor i liten by. Har Brio vogn privat og Briovogn som sovevogn i barnehagen. Har også en liten billig tralle og en Beemo LA søskenvogn.

Anonymous poster hash: 31ff5...9e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...