Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Er sykemeldt. Gått opp 20 kg. Og klarer ikke puste skikkelig. . Dagene går i ett fra 06 -23 hver bidige dag. 3 unger.. 2 er mine. Er så sliten.. Mannen min jobber i ett.. Jeg må ta meg av hans barn og mine to. Pluss hus og alt av organisering..Har et bekken fra helvettet. Sover kanskje 4 timer i døgnet og er konstant trøtt. Men fotball.treninger middag osv må gjøres. I går drakk jeg 2 glass rødvin!!!!! Er gravid for svingende. . Hva som feiler meg!! Han jobber heldigvis bare ut denne uken. Så er det tilbake til hverdagen vår.Men fader da. Kunne drukket 2 flasker for å få litt hvile. Litt søvn og fri fra stress og mas.. Må komme meg til legen for råd.. Har ikke tatt vare på meg selv siden jeg ble gravid. Har ikke hatt tid til å gjøre det.. Det har gått i ett! Off.. Dagen hysteriske utblåsning Anonymous poster hash: dd11b...62d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Du er sykemeldt, er ikke barna på skole og barnehage? Da kan du vel hvile på dagen? Anonymous poster hash: 9baa1...0e9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Hjemme med minste. En i barnehage. En på skole. Og hus og hjem som er blitt total rennovert siste 5 mnd! Snakk om gunstig tidspunkt Anonymous poster hash: dd11b...62d
kråkemamma Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Mannen må bidra Drit i husarbeid, ta det nødvendige. Ta deg selv i nakken ang rødvin.. Har du en tenåring i området du kan bruke til trillepike/barnevakt? Slekt/venner som kan bidra?
skinnfilla Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Du må jo få noen til å hjelpe deg litt! Stakkars, jeg får helt vondt av deg! Ingen klarer så mye alene. Og du er gravid i tillegg. Drit i vinen, ikke drikk flere ganger, Skjønner inderlig godt at du er sliten! Men du må ha noe avlastning, spør om noen har en mulighet å hjelpe til å få huset på stell. Evt betale noen for å gjøre det. Mannen må komme mer på banen hjemme, er ikke meninga du skal sitte med alt alene! Blir jo smågal av å bo i oppussing og rot.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Hjemme med minste. En i barnehage. En på skole. Og hus og hjem som er blitt total rennovert siste 5 mnd! Snakk om gunstig tidspunkt Anonymous poster hash: dd11b...62d Men om du er sykmeldt har vel ungene vanligvis et tilbud. uk det. Anonymous poster hash: ad979...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå