Gå til innhold

Flere som skal ha en rassia i heimen :)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal det ryddes, vaskes, vaske klær, henge opp klær, brette klær, tørketrommelen skal få kjørt seg, og ikke minst støvsugeren.

Flere som er med  :P ?

Har hatt arbeidshelg og da blir det gjort et minimum av husarbeid. Mannen har selvsagt holdt kåken ryddig og støvsugd og alt det der. Men nå føler jeg for å svinge støvtua litt ekstra og samtidig flytte litt om på møblene. Ojojoj, tidkrevende, men det må til og innmari godt når det er ferdig!

Anonymous poster hash: 918b5...0c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med visst noen kan enten heie på meg eller gi meg ett hardt spark bak :P

Får besøk i dag så burde ha ryddet,men så ble det filmkveld i stedet :o

Anonymous poster hash: 6d57e...5a2
Skrevet

Om huset hadde vært ryddig og det ble støvsugd i helgen hadde det ikke falt meg inn å bruke den siste dagen med fint vær til å tørke støv og flytte rundt på møbler om jeg hadde fri. Hagearbeid kunne jeg forstått om du prioriterte, men husarbeid?

Anonymous poster hash: c93c1...fb7
Skrevet

Må vist det, har noe få fridager nå så må få vekk alt av vintertøy og frem med sommertøy.

Anonymous poster hash: feaed...875

Skrevet

Ja her holder vi på med vårshining om dagen, og det tok litt av for nå har vi pusset opp stuen også :D

Skrevet

Vet du hva rassia er ?

Anonymous poster hash: 5ea66...13e

Skrevet

Jeg venter familie på besøk ikveld siden vi har en 4åring i hus, så må rydde og vaske.. Litt kjedelig, men det går unna med musikk til. Har hatt vårrengjøringen for en stund siden, så er bare vanlig vask her.. :)

Her er planen å vaske i 1time, så ut i sola med en bunke nye blader. :D

Anonymous poster hash: 005bf...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...