Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Her skal det ryddes, vaskes, vaske klær, henge opp klær, brette klær, tørketrommelen skal få kjørt seg, og ikke minst støvsugeren. Flere som er med ? Har hatt arbeidshelg og da blir det gjort et minimum av husarbeid. Mannen har selvsagt holdt kåken ryddig og støvsugd og alt det der. Men nå føler jeg for å svinge støvtua litt ekstra og samtidig flytte litt om på møblene. Ojojoj, tidkrevende, men det må til og innmari godt når det er ferdig! Anonymous poster hash: 918b5...0c0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Er med visst noen kan enten heie på meg eller gi meg ett hardt spark bak Får besøk i dag så burde ha ryddet,men så ble det filmkveld i stedet Anonymous poster hash: 6d57e...5a2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Om huset hadde vært ryddig og det ble støvsugd i helgen hadde det ikke falt meg inn å bruke den siste dagen med fint vær til å tørke støv og flytte rundt på møbler om jeg hadde fri. Hagearbeid kunne jeg forstått om du prioriterte, men husarbeid? Anonymous poster hash: c93c1...fb7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Må vist det, har noe få fridager nå så må få vekk alt av vintertøy og frem med sommertøy. Anonymous poster hash: feaed...875
Monajenten Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Ja her holder vi på med vårshining om dagen, og det tok litt av for nå har vi pusset opp stuen også
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Vet du hva rassia er ? Anonymous poster hash: 5ea66...13e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Jeg venter familie på besøk ikveld siden vi har en 4åring i hus, så må rydde og vaske.. Litt kjedelig, men det går unna med musikk til. Har hatt vårrengjøringen for en stund siden, så er bare vanlig vask her.. Her er planen å vaske i 1time, så ut i sola med en bunke nye blader. Anonymous poster hash: 005bf...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå