Gå til innhold

Ekstrahjelp sykehjem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lett å få jobb som ekstrahjelp på sykehjem el? Tenker da kveld / natt..

Hva ligger lønnen på? Og hvor mye må jeg jobbe for å ha ca 10000?

 

Trives dere som jobber der?

 

Anonymous poster hash: 4d41e...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte som ekstrahjelp på sykehjem og likte meg så godt at jeg nå er sykepleier på sykehjem;-) du må ha tålmodighet, empati, vilje til å ta kontakt med de eldre og ikke være redd for å gi tilbakemeldinger til sykepleierne og hjelpepleierne om du observerer noe viktig. Ekstrahjelp på sykehjem er helt nødvendig, og du får lett jobb som regel... husler ikke helt lønna.. men tjente vel rett over 3000 på en helg... (jobba 3. Hver heøg) varierer nok mye fra sykehjem til sykehjem. Det kan være veldig travelt.. men veldig givende å være med på å gjøre dagen bedre for de som ikke lenger klarer seg selv hjemme:-)

 

Anonymous poster hash: 2b3fe...3be

Skrevet

Som ufaglært får du nok ikke natt, men kveld er fullt mulig om du er ryddig og har et reflektert syn på hva du kan bidra med og hva oppgavene er.



Anonymous poster hash: 3e4ce...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...