Gå til innhold

Ulønnet perm, jobbe litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ta ulønnet perm fra kun hovedarb.giver etter permisjonen, og jobbe hos biarb.giveren min (deltid kveld)?

Får ikke barnehage plass til barnet, men på kvelden er mannen hjemme.

Anonymous poster hash: b5450...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: b5450...837

Skrevet

Det må du søke hovedarbeidsgiver om.

Jeg hadde ulønnet permisjon etter fødselsperm.og kom inn på høgskole. Fikk nei av arbeidsgiver til å studere i ulønnet permisjon. Jeg sa opp jobben da.

Anonymous poster hash: f1f17...cc2
Skrevet

Du har rett på å søke om å jobbe redusert/ permisjon uten lønn når barna er under 12 år. Så skulle ikke tro det var noe problem?

Anonymous poster hash: 08e25...e5b

Skrevet

Du har rett på å søke om å jobbe redusert/ permisjon uten lønn når barna er under 12 år. Så skulle ikke tro det var noe problem?

Det har man rett på, men man må få i tillleg søke om å bedrive annen aktivitet - som studier eller annen jobb - når man har ulønnet permisjon.

Anonymous poster hash: f1f17...cc2

Skrevet

Ja, men du har ikke lov å søke permisjon for å ta deg av barna dine, også bruke permisjonen i annen jobb, studere e.l. Da har du ført arbeidsgiveren din bak lyset og det er faktisk oppsigelsesgrunn...

Skal du ha ulønnet permisjon fra hovedarbeidsgiver, og jobbe litt hos en biarbeidsgiver må du søke om dette og få det godkjent av hovedaarbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 70a30...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...