Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Kan jeg ta ulønnet perm fra kun hovedarb.giver etter permisjonen, og jobbe hos biarb.giveren min (deltid kveld)? Får ikke barnehage plass til barnet, men på kvelden er mannen hjemme. Anonymous poster hash: b5450...837
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Dytt Anonymous poster hash: b5450...837
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Det må du søke hovedarbeidsgiver om. Jeg hadde ulønnet permisjon etter fødselsperm.og kom inn på høgskole. Fikk nei av arbeidsgiver til å studere i ulønnet permisjon. Jeg sa opp jobben da. Anonymous poster hash: f1f17...cc2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Du har rett på å søke om å jobbe redusert/ permisjon uten lønn når barna er under 12 år. Så skulle ikke tro det var noe problem? Anonymous poster hash: 08e25...e5b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Du har rett på å søke om å jobbe redusert/ permisjon uten lønn når barna er under 12 år. Så skulle ikke tro det var noe problem? Anonymous poster hash: 08e25...e5b Det har man rett på, men man må få i tillleg søke om å bedrive annen aktivitet - som studier eller annen jobb - når man har ulønnet permisjon. Anonymous poster hash: f1f17...cc2
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Du har rett på å søke om å jobbe redusert/ permisjon uten lønn når barna er under 12 år. Så skulle ikke tro det var noe problem? Anonymous poster hash: 08e25...e5b Ja, men du har ikke lov å søke permisjon for å ta deg av barna dine, også bruke permisjonen i annen jobb, studere e.l. Da har du ført arbeidsgiveren din bak lyset og det er faktisk oppsigelsesgrunn... Skal du ha ulønnet permisjon fra hovedarbeidsgiver, og jobbe litt hos en biarbeidsgiver må du søke om dette og få det godkjent av hovedaarbeidsgiver. Anonymous poster hash: 70a30...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå