Gå til innhold

Noen som har blitt behandlet for overdreven svetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svetter veldig, spesielt i armhulen, men også i ansiktet iblant. Har alltid svettet mye under armene, og det har vært skikkelig flaut. Jente som har store svetteringer under armene liksom... Kom over Yerka for mange år siden, og den virker veldig godt på meg, men nå først skjønte jeg at det er jo behandling med aluminiumklorid, som er helseskadelig! Så derfor søker jeg andre måter å bli kvitt problemet på. Noen som har fått hjelp her?

Anonymous poster hash: a9797...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte aluminiumsklorid fra apoteket. Brukte det et par mnd og ble kvitt problemet helt!! Befriende :) kan bruke alle mulige topper osv uten de der helsikkens svetteringene :) Har ikke hørt at det er helseskadelig, men er jo sterke saker.. :)

Anonymous poster hash: 7725f...d53

Skrevet

Jeg brukte aluminiumsklorid fra apoteket. Brukte det et par mnd og ble kvitt problemet helt!! Befriende :) kan bruke alle mulige topper osv uten de der helsikkens svetteringene :) Har ikke hørt at det er helseskadelig, men er jo sterke saker.. :)Anonymous poster hash: 7725f...d53

Brukte du det hver dag i et par mnd eller et par ganger i uka? Hvor lenge er det siden du brukte det sist? Og nå bruker du bare vanlig deo? Yerka, som jeg har brukt, er også aluminiumsklorid, men jeg må bruke det en til to ganger i uka, og jeg har brukt det i sikkert 15 år nå.

Anonymous poster hash: a9797...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...