Gå til innhold

Dere som sier dere tar molluskene på barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe vi må? Min har en del under armene å nedover sidene. Jeg har ikke rørt dem..

Anonymous poster hash: 02548...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt de forsvinner som regel av seg selv etter 1 års tid eller noe...

Datteren min har fått, men de er skikkelig store, så skal til legen for å få de fjernet. De begynner å gjøre vondt, sprekker og væsker :( 

Anonymous poster hash: 3b924...e80
Skrevet

Man må ikke fjerne dem. De blir borte av seg selv. Å ta bort mollusker kan gjøre forferdelig vondt, så jeg ville ikke ha gjort noe med dem om de ikke var plagsomme for barnet.

Skrevet

Da lar jeg de være i fred inntil videre isåfall. Ser ut som han klør/plukker litt på de.Har en som ser litt rød/irritert ut. Bør jeg få en time til lege?

Anonymous poster hash: 02548...b92

Skrevet

Min 4 åring hadde ca 15 stk på mage,de ble etterhvert større og "betente",men hun påsto at de ikke gjorde vondt.De gikk vekk av seg selv etter ca 10mnd(thankgod!!)

Anonymous poster hash: f650d...553

Skrevet

Vår eldste hadde opp mot 100 mollusker i slengen på hals, armer og ansikt. Hun hadde de over 3-4 år før de plutselig forsvant. Det at hun hadde så mange over så lang tid kunne ha noe med at hin hadde mye eksem da hun var liten slik at immunsystemet der var litt mer mottakelig. Vi ble henvist til spesialist som ville vente enda litt med bhd da den ville kunne gi styggere arr enn om de falt av av seg selv. Så da det begynte å nærme seg skolestart tok vi igjen kontakt. Vi fikk time om 2 uker. Da plutselig ut av det blå ramlet alle av.

De blir som betente kviser før de ramler av. På halsen kan man se små hull etter de, men i ansiktet er det ikke spor.

Anonymous poster hash: d4330...227

Skrevet

Har prøvd å ta dem, men det gjør for vondt til at ungen går med på det. Så her må de bare forsvinne av seg selv... Bare synd de fleste er i ansiktet, og enkelte blir så store og betente.

Anonymous poster hash: e07ea...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...