Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg og eksmann skal lage ny avtale. Jeg er usikker på mannens omsorgsevner og temperament ( har et voldsproblem) Hva kan ligge i bunn av premisser i en avtale? Det ville nok ikke hjulpet noe å gå rettens vei siden vold mot mor ikke har noe betydning for fars samvær med barn. Jeg tenker vel at jeg kan kreve at han er sammen med noen, at det ikke drikkes alkohol .. Noen som har erfaring med slikt? Vi snakker samvær annenhver helg. Og litt i feriene.. Anonymous poster hash: 66d7c...1bf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Jeg hadde heller tatt imot dagbøter enn å levere barnet mitt til som har voldsproblemer og som drikker mye alkohol! Anonymous poster hash: 097e2...908
me_87 Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Du leverer jo ikke barna til en voldelig far uten tilsyn!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Du leverer jo ikke barna til en voldelig far uten tilsyn! I svært mange tilfeller har man ikke noe valg. Min eks ble dømt for vold mot meg. Han fikk likevel samvær, uten tilsyn, fordi han ikke hadde vært voldelig mot barnet. Anonymous poster hash: f721d...913
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Han har ikke et alkoholproblem, menfår kortere lunte dagen etter å ha drukket. Dessuten har han ny dame, men stoler ikke på at hun klarer å si ifra dersom barnet skulle opplevd vold, selv om hun sier hun ville sagt ifra. Jeg vil jo prøve å begrense samværet, kanskje til 3.hver helg. Han er en brøleape som ikke har vært direkte fysisk mot barn, men som kan være voldelig mot partner uten å bry seg om tilskuere.. HI Anonymous poster hash: 66d7c...1bf
me_87 Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Du leverer jo ikke barna til en voldelig far uten tilsyn! I svært mange tilfeller har man ikke noe valg. Min eks ble dømt for vold mot meg. Han fikk likevel samvær, uten tilsyn, fordi han ikke hadde vært voldelig mot barnet. Anonymous poster hash: f721d...913 Det vet jeg,men det betyr likevel ikke at du leverer barnet til en du er redd for skal skadet barnet!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Du leverer jo ikke barna til en voldelig far uten tilsyn! I svært mange tilfeller har man ikke noe valg. Min eks ble dømt for vold mot meg. Han fikk likevel samvær, uten tilsyn, fordi han ikke hadde vært voldelig mot barnet. Anonymous poster hash: f721d...913 Det vet jeg,men det betyr likevel ikke at du leverer barnet til en du er redd for skal skadet barnet! Da får man dagsbøter og barnet blir hentet av politet. Tror du virkelig det er så enkelt å gå imot en rettslig kjennelse? Anonymous poster hash: f721d...913
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Saboterer du samvær og det ikke er bevist at far er uskikket til å ha samvær kan du ende med at far får omsorg og du blir samværsforelder. Anonymous poster hash: ab5f0...ee7
me_87 Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 (endret) Du leverer jo ikke barna til en voldelig far uten tilsyn! I svært mange tilfeller har man ikke noe valg. Min eks ble dømt for vold mot meg. Han fikk likevel samvær, uten tilsyn, fordi han ikke hadde vært voldelig mot barnet. Anonymous poster hash: f721d...913 Det vet jeg,men det betyr likevel ikke at du leverer barnet til en du er redd for skal skadet barnet! Da får man dagsbøter og barnet blir hentet av politet. Tror du virkelig det er så enkelt å gå imot en rettslig kjennelse? Anonymous poster hash: f721d...913 Politiet kommer svært sjeldent,heldigvis har de viktigere ting å gjøre enn å hente barn å overlevere de til voldsmenn Søsteren min har nektet barenefaren å se ungen i over 6 mnder å politiet har fortsatt ikke kommet på døren. Selvsagt leverer ikke søsteren min ungen sin til en som har forgripet seg på 2 åringen. Men ettersom ikke toåringen sa nok om saken så ble saken henlagt,å far skal nå ha barnet alene på overnatting. -så søsteren min er pålagt å la barnefaren få han barnet en helg,men det er faktisk lov å bruke sunn fornuft! Selvsagt nekter hun å levere han noen gang der igjen. Det samme hadde jeg gjort visst det var snakk om å levere sønnen min til en mann som hadde vært voldelig mot meg.Da hadde jeg nektet samvær så lenge det var uten tilsyn.Da hadde jeg heller gladelig tatt dagsbøtene! Jeg leverer ikke barnet til en person der jeg har den minste tvil om at han kanskje ikke har det bra! Å det sjokkerer meg at andre så lett leverer barnet til en du mistenker at kan være voldelig! Endret 29. april 2014 av me_87
me_87 Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Saboterer du samvær og det ikke er bevist at far er uskikket til å ha samvær kan du ende med at far får omsorg og du blir samværsforelder. Anonymous poster hash: ab5f0...ee7 Med den holdningen der minner du meg om en vennine som vet at faren forgriper seg på sønnen når han er der,men sender han til faren likevel siden saken ble henlagt å hun mener at dermed ikke har noe valg,hun må sende han til faren. Når barnet hylskriker å du ser frykten i øynene på barnet når han skal til faren,så selvsagt leverer du ikke barnet uansett hva! Det er din jobb som mor å beskytte barnet!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Du leverer jo ikke barna til en voldelig far uten tilsyn! I svært mange tilfeller har man ikke noe valg. Min eks ble dømt for vold mot meg. Han fikk likevel samvær, uten tilsyn, fordi han ikke hadde vært voldelig mot barnet. Anonymous poster hash: f721d...913 Det vet jeg,men det betyr likevel ikke at du leverer barnet til en du er redd for skal skadet barnet! Da får man dagsbøter og barnet blir hentet av politet. Tror du virkelig det er så enkelt å gå imot en rettslig kjennelse? Anonymous poster hash: f721d...913 Politiet kommer svært sjeldent,heldigvis har de viktigere ting å gjøre enn å hente barn å overlevere de til voldsmenn Søsteren min har nektet barenefaren å se ungen i over 6 mnder å politiet har fortsatt ikke kommet på døren. Selvsagt leverer ikke søsteren min ungen sin til en som har forgripet seg på 2 åringen. Men ettersom ikke toåringen sa nok om saken så ble saken henlagt,å far skal nå ha barnet alene på overnatting. -så søsteren min er pålagt å la barnefaren få han barnet en helg,men det er faktisk lov å bruke sunn fornuft! Selvsagt nekter hun å levere han noen gang der igjen. Det samme hadde jeg gjort visst det var snakk om å levere sønnen min til en mann som hadde vært voldelig mot meg.Da hadde jeg nektet samvær så lenge det var uten tilsyn.Da hadde jeg heller gladelig tatt dagsbøtene! Jeg leverer ikke barnet til en person der jeg har den minste tvil om at han kanskje ikke har det bra! Å det sjokkerer meg at andre så lett leverer barnet til en du mistenker at kan være voldelig! Jeg fikk politiet på døra. At det ikke skjedde med søsteren din sier fint lite om hvordan systemet fungerer i de fleste tilfeller. Å gå imot en rettslig kjennelse og å tilbakeholde samvær er en alvorlig sak. Det som sjokkerer meg er at du tror at verden er enkel og ukomplisert der det gode alltid vinner...... Anonymous poster hash: f721d...913
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Saboterer du samvær og det ikke er bevist at far er uskikket til å ha samvær kan du ende med at far får omsorg og du blir samværsforelder. Anonymous poster hash: ab5f0...ee7 Med den holdningen der minner du meg om en vennine som vet at faren forgriper seg på sønnen når han er der,men sender han til faren likevel siden saken ble henlagt å hun mener at dermed ikke har noe valg,hun må sende han til faren.Når barnet hylskriker å du ser frykten i øynene på barnet når han skal til faren,så selvsagt leverer du ikke barnet uansett hva! Det er din jobb som mor å beskytte barnet! Jeg vet det så jeg tok eksen til retten og fikk stoppet samværet, men jeg har en venninne som ikke gjorde det på riktig måte, og der fikk bf omsorgen noe han aldri skulle hatt, og det tok en god stund før hun fikk omsorgen tilbake og samværet ble stoppet. Anonymous poster hash: ab5f0...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå