Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Sorry assa, men det veit jeg ikke. Herres,ser jeg sku hatt en sjønnhets skole. Bodyspray eller body lotion? Exfolation?? Hva er det? Dagkren, så øyekrem, og så bb krem? Dagkrem, så primer, så øyekrem, og så bb krem? Blir ikkehuden veldig klissjat da? Med mange lag krem? Og så pudder oppå der da eller? Og hva slags eye liner e bra, prøvd mange men det bli bare rart. Og fins det nokka som faktisk hjelpe i forhold te hovne øya og posa under? Eller e alt bærre humbug? Har no kjøpt ett å anna mirakelproduktet men ser no likens ut !! Anonymous poster hash: 9351e...a08
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Peeling, skrubb og exfoliation er det samme, altså krem som på en eller annen måte skrubber vekk tørr hud. Noen kremer har skrubbekorn i seg som gjør jobben, andre kremer lar du sitte litt på huden som en ansiktsmaske først slik st den tørker litt før du gnir den av med tørre hender og dette skrubber huden samtidig. Hvordan du skal gjøre det står på pakken. Anonymous poster hash: 7fd75...7ca
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Jeg tar alltid øyekrem først (obs! Kun på huden mellom øyelokket og øyenbrynet + under øynene, ikke på selve øyelokket), deretter evt serum og dagkrem. Skal jeg sminke meg tar jeg på primer etterpå før jeg sminker meg med øyesminke og pudder. BB-krem kan jeg ikke noe med for jeg har aldri brukt det selv, men tror ikke du trenger primer da i alle fall. Anonymous poster hash: 7fd75...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå