Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Det vart en uke i syden i sommer da.I begynnelsen på juli. Bor nordpå, og kan nok ikke skryte av å habrune legger når jeg skal på tur. Tengte at selvbruningskrem nok var lurt. Ser jo utrolig tet utå komme i kjole og bare legger, som er blåkvite. Jeg blir ikke så lett brun, har rødbrunt hår. Ikke det at jeg blir så veldig solbrendt altså, jeg bare blir ikke brun. Jeg skal ha med barn på denne turen, så ho mor får ikke tid til å ligge å sol sæ. Det blir nok litt bading og sitting under parasollog å rusle runt. Er det noen lure triks for å skape en ilusjon om at jeg er brunere enn jeg egentlig er? Tenkte at hvor jeg er flink å peele meg med sånn der boddypeeling eller scrub, og så ta en del solarium før vi drar. Men hva med selvbruning, eller vil det å bade daglig ødelegge selvbruningen? Jeg er flink med solkrem,så dette er IKKE for å forebygge solbrenthet nei. Bare for å skape en ilusjon av LITT farge og ikke den blåhvite norlandspuddingen som befinn sæ under klean no Tips mottas!!!! Anonymous poster hash: b687f...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå