Gå til innhold

Så dere Juliea på TV i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun virker så søt :)

Anonymous poster hash: 1450f...82c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket program er hun med i da?

Anonymous poster hash: 8558c...591

Skrevet

Hvilke program??

Anonymous poster hash: 2679d...fd4

Skrevet

Dere får finne det ut selv :P

Skrevet

Mamma søker kjæreste? 

Anonymous poster hash: 53bbb...798
Skrevet

Norges grillmester på tv2

Anonymous poster hash: ae1f1...952

Skrevet

Hvis det er juliea på bildet så forstår jeg ikke at det er den samme brukeren som beskrev seg selv som utenomjordisk vakker og uimotståelig, hun er jo en helt vanlig søt norsk jente?

Anonymous poster hash: 60165...c92

Skrevet

Hvis det er juliea på bildet så forstår jeg ikke at det er den samme brukeren som beskrev seg selv som utenomjordisk vakker og uimotståelig, hun er jo en helt vanlig søt norsk jente?

Og hva er intensjonen din med denne kommentaren? Er det ikke fint at noen er fornøyd med seg selv? Skulle du ønske at du hadde samme selvtillit kanskje.

Anonymous poster hash: 9f5e7...053

Skrevet

Hun har da aldri sagt det. At hun er fornøyd med utseendet sitt er en annen ting. Og det har hun jo grunn til å være, helt klart en vakker jente.

Skrevet

Og hva er intensjonen din med denne kommentaren? Er det ikke fint at noen er fornøyd med seg selv? Skulle du ønske at du hadde samme selvtillit kanskje.

Anonymous poster hash: 9f5e7...053

Ble bare overrasket. Hun hadde veldig søt smil og virket trivelig, men helt annerledes enn slik hun fremstilte seg her inne, nemlig kald topp model-skjønnhet som fikk alle menn til å falle som fluer. Likte bilde-juliea mye bedre enn dib-juliea.

Skrevet

Hm.. Enig i at kontrasten til hennes egen beskrivelse av utseende var ganske stor.

Anonymous poster hash: 0b3df...a46
Skrevet

ex-en til venninna mi det der.. Hun er 25 ! (de var sammen da hun var 21 og han var 52) Husker jeg oppriktig trodde det var faren, onkel, eller bestefar hun hadde med seg på byen en gang.
Men men. Kjærlighet er kjærlighet ?

Anonymous poster hash: d3b40...51b
Skrevet

Hun var da hverken søt eller pen! Hun var fin på dibbildet da.

Skrevet

Fine Juliea, men så henne ikke, nei. Er ikke tv-tid når det er lyst og solfylt, sorry. Men kunne hun grille?

Anonymous poster hash: 3571f...c33
Skrevet

Julie med potetnesen?

Anonymous poster hash: 8f8f7...6c2

Skrevet

Hun er veldig hyggelig med sjarmerende oppførsel men er helt normal og ordinær ang utseende. Det hun beskriver her er ikke slik hun virkelig ser ut. Er ikke så mange reagerer for det er jo fakta. Søt og trivelig men ikke så vakker og modellpen som hun har sagt her inne.

Anonymous poster hash: b26a5...714

Skrevet

Mente det ikke er rart flere påpeker det.

Anonymous poster hash: b26a5...714

Skrevet

Jeg synes hun lignet på kaptein sabeltann

Anonymous poster hash: acc48...7db

Skrevet

Link til hvor hun sier hun er utenomjordisk vakker?

Anonymous poster hash: 755ba...a5a

Skrevet

Hun har da aldri sagt det. At hun er fornøyd med utseendet sitt er en annen ting. Og det har hun jo grunn til å være, helt klart en vakker jente.

Joa, hun sa det. Mente selv at hun scoret 10 poeng på en utseendeskala fra 1-10. 

Anonymous poster hash: 97ae2...ad4

Skrevet

Herregud, blir dere ikke flaue av dere selv? Haters :(

Skrevet

Hun ser da helt normal ut?! Har ikke lest at hun har skrevet au hun er så vakker da, men hva så om hun syns det? Gjør det noe at selvtilliten hennes er på topp da?

Ser en i tråder hvor det gjelder utseende og kropp så skulle en tro utfra svarene at de fleste her hadde samme selvtillit. Ikke måte på hvor mange som er penere enn de som diskuteres.

Anonymous poster hash: 7e643...678

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...