Gå til innhold

Smart tv. Er dere fornøyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man bør kjøpe hvis man skal ha ny tv?

Anonymous poster hash: ff87b...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. Vi bruker nesten bare netflix og slipper alt av reklame mm.

Anonymous poster hash: 84832...5ef

Skrevet (endret)

Megafornøyd. Bruker mye Youtube, Nettflix og splitter skjermen når ting krasjer med program her :)

Endret av Gjest
Skrevet

Splitter skjermen? To programmer liksom? Vi skal ha ny tv og driver å kikker på mulighetene rundt. Men er det sånn at jeg kan kjøpe/laste ned treningsvideoer og sånn?

Anonymous poster hash: ff87b...247

Skrevet

Ja ser både barnetv og frustrete fruer :D Ang å laste ned aner jeg ikke.  Har ikke sjekket ut den muligheten ennå, men funker sikkert.

Skrevet

Eller du kan kjøpe Apple TV. Det er vi kjempefornøyd med! Hvis du har iphone er det i alle fall supert.

Anonymous poster hash: 7a6e0...db1
Skrevet

Ble tilslutt fornøyd, men får se hvor lenge det varer.

Mannen kjøpte først ett tv, men siden jeg sjeler så mye og ikke har dybdesyn klarte jeg ikke å se på tv. Endte med senga, følte meg sjøsyk og skikkelig hodepine etter første serie. Prøvde litt siden for å sjekke, men holdt med ett blikk for å konstantere at det ikke gikk.

Vi fikk byttet tv, for det var ett ikke ukjent problem. Hvit kant som han kjøpte var også enda værre. Men vi ble anbefalt ett tv med mattere skjerm, noe de fleste ikke har.

Problemene fortsatte. To ganger var det på reprasjon. Vi kjøpte det i slutten av november. Tuller litt enda, men fungerer. De to andre gangene sluttet det bare å virke, nå må vi trykke mange kanpp innimellom for å få det til å fungere, men går nå.

Nettflix og de tingene virker supert, men vi bruker det bare gjennom playstasion som vi gjorde før. Vi er nok vanedyr og ikke gidder å sette oss inn i nye ting.

Nå kan vi gjøre det mest med dekoderen fra før av, så har igrunn ikke behov for smart tv. Men butikkene her har ikke noe annet enn smart tv.de kunne spesialbestille, men det ble dyrt sa de.

Anonymous poster hash: ce711...cca

Skrevet

Eller du kan kjøpe Apple TV. Det er vi kjempefornøyd med! Hvis du har iphone er det i alle fall supert.

Anonymous poster hash: 7a6e0...db1

Er det en boks en kobler til?

Anonymous poster hash: 3f95a...03c

Skrevet

Apple tv er mye bedre. Svigers kjøpte nytt Samsung TV til 19 000, men den smart-TV delen er så pass treg at de kjøpte seg Apple TV, en svart liten boks på ca 10x10x2cm som bla. har netflix, youtube osv. og koster bare 790,- Nå som jeg vet dette kjøper jeg heller et billig TV og en Apple tv.

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/streaming-og-mediaspiller/APTVMD199ND/apple-tv

Anonymous poster hash: a9a0c...29f
Skrevet

Er fornøyd, bruker stort sett bare netflix. Kan også se på mobilbilder og filmer ved å koble tv til mobil med bluetooth. Har ikke prøvd å laste ned videoer etc.

Skrevet

Veldig glad i vår smart-tv:)

Trenger ikke noe annet enn selve tven (jeg slipper rot fra bokser og dingser;))

Bruker Netflix, Viaplay og YouTube som regel.

Anonymous poster hash: 51c2c...bca

Skrevet

Veldig fornøyd. Bruker netflix, viaplay (funker bare på tv serier hos oss) også har vi Apple tv i tillegg. Sjeldent vi ser på det som går på tv.

Anonymous poster hash: e4fb9...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...