Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg er såååå kjempeflink igjennom dagen. Men når ungan er lagt, og 21 nyhetene begynner, da kommer suuuuget dundrende. Jeg må ha, bare mååå ha noe godt. Jeg raider kjøleskap, og matskap, mauler trønderfår, og nugatti, havrefras og kokt skinke, og hr noen igjen noe godt fra helga spiser jeg det også. Og is, for ikke å snakke om is....er det der, så greier jeg nesten ikke å la være.... Har spist krom og cla i bøtter og spann....... it`s not working...... Anonymous poster hash: b5b15...2a2
Serepta Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Puss tennene og gå og legg deg. Det hjelper meg ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Jo da, kl 22:30 ja.........men kl 21....... Sukk.... Anonymous poster hash: b5b15...2a2
Serepta Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Legger meg gjerne 2130 jeg, om det hindrer meg å spise godteri :-)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Kjøp inn masse usaltede nøtter, minigulrøtter og sukkererter.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Tar meg av og til en banan. Det er ikke så sunt, men bedre enn en haug med andre ting. Anonymous poster hash: 4baaf...6f2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Elsker sukkererter, men jeg fiser av dem, og det lukter død og fordervelse da. Ikke noe morro å kanskje ha sexmed mannen og så fiser man en skikkelig sur sukkerert-fjert.............. Druer er det vel masse fruktsukker i har jeg hørt. Man skal vistnok være forsiktig med det, Usaltede nøtter...er det ikke mue mye fett idet da? Jeg ser jeg er vannskelig. Men er det så ille med tørr havrefrasda? Eller 30 gram havrefras med en dl blåbærbiola? Skulle ønske jeg kunne ha en pk mørk sjokolade her. men om jeg kjøper en pk mørk sjokolade, 86% eller noe, så spiser jeg den bare opp,,,,, Anonymous poster hash: b5b15...2a2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Nøtter kan være en god kilde til umetta fett (det "gode" fettet). Fra diabetes.no: "Nøtter og mandler inneholder mye umettet fett og inneholder ikke kolesterol. De bidrar også med kostfiber og andre næringsstoffer, men har som regel et høyt energiinnhold. Dersom man velger å spise nøtter og mandler hver dag bør de erstatte noe av det man spiser i den daglige kost, spesielt det som inneholder fett. Ellers er det en risiko for at energiinntaket blir for høyt. Nøtter og mandler i naturell form er å foretrekke framfor nøtter og mandler som er behandlet med salt, sukker og fett." Anonymous poster hash: 61dd0...8ee
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 Holdt blodsukkeret stabilt! Spis riktig og regelmessig, da får du ikke suget! Spis gulrot f.eks? Sunt og godt. Tips: skrell dem og skjær dem i biter, så har du den i en bolle med vann supergodt Anonymous poster hash: 34722...122
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Kjøp inn god te. En kopp te med suketter hjelper litt her. Tar litt tid å drikke opp også. Anonymous poster hash: 318b0...628
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Holdt blodsukkeret stabilt! Spis riktig og regelmessig, da får du ikke suget! Spis gulrot f.eks? Sunt og godt. Tips: skrell dem og skjær dem i biter, så har du den i en bolle med vann supergodt Anonymous poster hash: 34722...122 Dette er sant! Hvis du spiser riktig i løpet av dagen slik at du holder blodsukkeret ditt stabilt, da får du ikke et slikt sug. Et slikt sug på ettermiddag/kveld er tegn på at du ikke har stabilt blodsukker! Anonymous poster hash: 9eb64...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå