Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hvis man ikke blir rød i huden overhodet av solen, kan man likevel bli "solbrent"? Jeg blir hverken brun eller blir antydning til rød i huden, selv etter timer ved sjøen uten solfaktor. Begynner å lure på om det kan skade huden min selv om jeg altså ikke har noen klassiske tegn til solbrenthet. Anonymous poster hash: b24cd...6c2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Selfølgelig kan det det. Skaden som feks forårsaker endringene som gir hudkreft skjer likevel og på et duypere plan Anonymous poster hash: dba73...bf5
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Ja, det kan skade huden selv om du ikke blir brent. Anonymous poster hash: c2db8...b61
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Når jeg googler det så trekkes hele tiden frem det med solbrenthet, at det er det som er farligst med tanke på hudkreft. Rynker er jeg ikke så opptatt av, sikkert fordi jeg omtrent ikke har noen Anonymous poster hash: b24cd...6c2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Nå kan da altså også mørkhudede få hudkreft og føflekkkreft Anonymous poster hash: dba73...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå