frk Nilsen Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 (endret) 2 stk kjoler er pakket, lagt i jobbsekken og klar til avreise! Planlagt avgang er i morgen ettermiddag. Vi er nesten naboer, men kjenner jeg posten rett så skal den innom et par omveier på veien over åsen Endret 28. april 2014 av frk Nilsen
Iiiiik Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Ha ha, herlig feilstaving Skal ikke mobbe snille damer, jeg vet det, men altså...
sug lut Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Ha ha, herlig feilstaving Skal ikke mobbe snille damer, jeg vet det, men altså... Jeg trodde også det kom en historie her om små tette neser..
Bustetroll Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Haha:-D Er li nesten naboer ja. Spennende! Tusen tusen takk :-D gleder meg :-D
Bustetroll Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Sendt før 16 i dag åh din snillus! *glede seg*
sug lut Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Er det tegn på at jeg bør legges inn for alderdomssvekkelse når jeg synes denne tråden er så veldig, veldig koselig og er spent på om kjolene passer? Krysser fingre for post til Bustetroll i dag, jeg!
Iiiiik Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Det er i hvert fall tegn på at du er softere enn ryktene her inne skal ha det til, sug lut
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 Eg også ventar spent på oppdatering. Har forresten nokre korte sommarkjolar i 38/40 om du treng fleir. Eg er blitt både for feit og for gammal til dei. Det med overlast skal ordnast på, men alderen år eg ikkje gjort noko med. .
Bustetroll Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Eg også ventar spent på oppdatering. Har forresten nokre korte sommarkjolar i 38/40 om du treng fleir. Eg er blitt både for feit og for gammal til dei. Det med overlast skal ordnast på, men alderen år eg ikkje gjort noko med. . Jeg sier aldri nei til kjoler! Hadde nettopp kles-bytte med en dibber som var på besøk nå¨, så fikk jeg et par kjoler der og:D Har ikke sjekket posten i dag... Kanskje jeg skal ta en tur ut da? Trenger litt sol på kroppen også! Vurderer faktisk å sette Mimi i barnehagen i 1time for å ta solarium. haha.
☆☆☆ Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Eg også ventar spent på oppdatering. Har forresten nokre korte sommarkjolar i 38/40 om du treng fleir. Eg er blitt både for feit og for gammal til dei. Det med overlast skal ordnast på, men alderen år eg ikkje gjort noko med. . Jeg sier aldri nei til kjoler!Hadde nettopp kles-bytte med en dibber som var på besøk nå¨, så fikk jeg et par kjoler der og:D Har ikke sjekket posten i dag... Kanskje jeg skal ta en tur ut da? Trenger litt sol på kroppen også! Vurderer faktisk å sette Mimi i barnehagen i 1time for å ta solarium. haha. Send ein pm med adresse, så skal eg få dei avgårde i løpet av veka (forhåpentlig).
Bustetroll Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 De ligger i postkassa!! Tittet på de på vei ut, kjempefine! :-D gleder meg til å prøve!
*Miss Marple* Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Så koselig tråd! Har ikke fått med meg grunnen til denne kjoledelingen, men heier på gjenbruk og bytting! Også så GØY med nye kjoler nå i finværet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. april 2014 #14 Skrevet 30. april 2014 Hva med å lage en bytte-kjole-tråd? Så kan folk som har vokst ut av/krympet eller blitt lei av de kjolene de har legge ut når de har noe til overs, og de som trenger/vil ha nye kjoler melde sin interesse? Stemmer for en Kranglekjolebyttetråd!
Bustetroll Skrevet 30. april 2014 #15 Skrevet 30. april 2014 Ja! Jeg har 2 finkjoler til overs i alle fall.kan prøve å legge ut bilde når jeg kommer hjem :-)
Bustetroll Skrevet 30. april 2014 #16 Skrevet 30. april 2014 2 stk kjoler er pakket, lagt i jobbsekken og klar til avreise! Planlagt avgang er i morgen ettermiddag. Vi er nesten naboer, men kjenner jeg posten rett så skal den innom et par omveier på veien over åsen Busetrollet likte kjolene kjempegodt ! De passa supert =D =D =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå