Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hva gjør dere med matpakkene til ungene i varmen?? Er ikke oppvokst med matpakke og forundres litt over hele greia. I mitt hode er det ekkelt å la brødskiver med kjøttpålegg etc ligge i en varm sekk helt fram til lunsj (eller til og med SFO). Har prøvd å sende med kjøle-element men jenta vår i 1. klasse mener at ingen annen har og at det dessuten blir tungt i sekken. Hvordan gjør dere det?? Anonymous poster hash: 4f425...1b0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Det er ikke morsomt å spise sin mat Når den ligger i pakke og ikke på fat Den øverste skiven var med syltetøy Det satt fast på papiret som med vinden fløy Så skulle jeg starte med nummer to Men den var spist fra før fordi den var så god I to halve hadde jeg delt skive tre Da den ene var spist var den andre falt ned Den fjerde var med majones og tomat Majonesen var klemt ut, tomaten var flat Den osten jeg hadde på skiven til sist Satt fast under den forrige som jeg hadde spist Nei det er ikke morsomt å spise sin mat Når den ligger i pakke og ikke på fat Anonymous poster hash: 94ca1...1db
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 så et triks med å ta sånne kjøkkensvamper, skylle dem i vann til de er gode og våte, og legge én og én i fryseposer og fryse dem. så kan man ha en slik i matboksen. Det er kanskje lettere enn kjøleelement? Men ellers så har nok de fleste bare maten i den varme sekken hele dagen, ekkelt eller ei:/... selv om jeg har sett skoler der man kan legge SFO-maten i kjøleskap. Anonymous poster hash: 0b575...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå