sug lut Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 De selger vakre roser med store ferskenfargete blomster på Rema til 39, og siden såkalte potteroser får et helt nytt syn på verden utendørs og gjerne blir dobbelt str og lever i flere år, er det herved anbefalt å græbbe med seg en når du uansett skal kjøpe poteter, bind og skuremiddel - det gjør mandagen enda bedre å ha en blomstrende rose på balkongen i april, og om den får litt sjokk og går i dvale en stund kommer den nok tilbake med fornyet kraft, tenker jeg.
amandine Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Da kjøper jeg roser istedet for bind, for det bruker jeg ikke! Tnx for tips!
Musemorbr / Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Tro om det fungerer nord for polarsirkelen også?
sug lut Skrevet 28. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2014 Musemorbr, det vet jeg ikke men tviler nok dessverre - dere har kanskje ikke uteplantevær ennå heller, forsåvidt - men det er en rose som uansett gir sommerfølelse selv inne, garantert. Omtrent sånne blomster: http://kscopeland.files.wordpress.com/2011/10/rose-clair-renaissance-vi-6x6.jpg
Himmel og hav Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Jeg har to trofaste potteroser som overlever vinter etter vinter i hver sin lille utepotte, stående ute på terrassen under snø og is. Nå er de fulle av skudd og nye blader. Det er utrolig hva de tåler! Du får mye glede for 39,- du bruker de på ei potterose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå