Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Syk baby i magen.. Er nå i uke 34. Drakk og røykte endel før jeg fant ut jeg var gravid. Tok test i uke 14. Nå er jeg sikker på at h#n er sjuk. Konstant angst. Drømmer.. Tenker.. Off. Tenk om min lille er skadet.. Føler ikke bare det er min feil. Føler rett og slett noe er galt med henne.. Klarte ikke slutte å røyke før uka etter jeg tok testen heller. Nå er h#n her snart.. Og jeg har skikkelig angst! Anonymous poster hash: e6d9d...a98
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Så ting bra ut på ultralyden, da? Med min første visste jeg heller ikke at jeg var gravid før i uke 10, og jeg hadde også drukket endel i perioden frem til da... Jeg var også nervøs, spesielt frem til ordinær ultralyd, etter det roet jeg meg litt ned når magen fortsatte å vokse og alt så ut til å være bra. Gutten ble født og var helt frisk og fin. Jeg mener absolutt at man skal avholdende i svangerskapet, men husk at det er mange som har blitt gravide uten å vite det og da har drukket i perioden frem til de fant det ut, og mange som har født friske og fine barn likevel. Man kan jo ikke love noe, men tenk på at barnet har klart seg så langt, og det er et veldig godt tegn. Gratulerer med den lille, og masse lykke til, jeg tror dette går veldig bra, jeg! Anonymous poster hash: b9191...e4b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Hvilke tilbakemeldinger har du fått på ul? Babyen din har jo vokst og helt sikkert klart seg fint. Angsten du kjenner kommer kanskje av at du er redd for at alkohol og røyk kan ha skadet den lille. Men..... babyen lever... mange uker etter du stoppet å røyke og drikke. At du røykte en uke nekter jeg å tro har noe å si..du er nok bare stuck med følelsen du fikk når du fant ut du var gravid. Prøv å tenk positivt. Det går nok kjempebra... nå er babyen snart her og du kan se med egne øyne at han/hun har det bra. Lykke til med kommende fødsel og kos deg med barnet ditt:-) Anonymous poster hash: ef1de...163
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Skjønner hvordan du har det, jeg røykte og drakk i første svangerskap før jeg tok testen. Det er bare samvittigheten din. Det legen min sa til meg var at om babyen hadde tatt skade så tidlig så ville den trolig ikke ha overlevd første trimester. Du har jo tatt de hensyn du skal fra du fikk vite om babyen, og sannsynligvis går det helt fint:) Du får nok snart se en frisk og fin baby:) Anonymous poster hash: 42ee8...ecd
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Alt så fint ut på Ul ja. Men når er det størst sjanser for skader ihennhold til alkohol i svangerskapet da? I starten eller i slutten? Hvordan blir baby påvirket? Har tatt fullstendig over tankesettet mitt dette. Urolig.. Hi Anonymous poster hash: e6d9d...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå