Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Vet at man ikke skal spørre på nettet etter diagnoser og diverse, men siden legene ikke vil undersøke meg mens jeg går gravid kunne det vært greit å høre hva dere forbinder med disse symptomene: * Vondt i venstre bryst med stråling i arm(særlig sitter smertene i håndledd,albuen og under armen) i det siste har det vært vondt under begge puppene(der spilene på bh'en er) * Hodepine * hjertebank til tider * null energi, er et ork noen dager bare å kle på seg og gå ut(Jobber 100%) Føler meg ikke som meg selv i det hele tatt, begynte for 2 år siden og blir værre...:-( Legen mener bare at jeg er for ung til å ha sykdommer!?! Jeg er redd det skal være kreft, noe med hjertet o.l..........blodprøvene var ok. Har vært til fysioterapaut, men han bekreftet at det IKKE var muskelsmerter som legene mente. Noen ideer?Jeg bare gråter nå.....som å stange huet i veggen HELE tiden. Anonymous poster hash: ab9ba...101
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Stresssmerter? Jeg har akkurat det samme og det hjelper å slappe av litt.. Anonymous poster hash: d6d45...d0d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 har du?? men hvor lenge har det "stått på" hos deg?Kommer og går smertene? jeg har smertene når jeg har ferie også, og slapper av:S Anonymous poster hash: ab9ba...101
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Tja.. Hatt der frem og tilbake siden 2005. I perioder når det er mye å gjøre på jobb eller barnebursdager etterfulgt av forberedelser til 17.mai kan det bli så ille at jeg mister grepet og dermed går alt jeg skal holde i gulvet. Anonymous poster hash: d6d45...d0d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 uff :-( har du noen gang vært til legen med det? jeg har ikke mistet noe følelse eller styrke i kroppen, det er bare veldig vondt:-( Anonymous poster hash: ab9ba...101
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 jeg kan noen ganger kjenne prikking i ene hånda....uff jeg er så lei nå av og gå på dette viset:-( Anonymous poster hash: ab9ba...101
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Jeg var innlagt på nevrologisk i 4 dager og ble utredet. Ikke noe galt. Ble sjekket for MS bla. Bare stressmerter. Anonymous poster hash: d6d45...d0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå