Gå til innhold

Store trampoliner - 3,6 m


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakker dere disse sammen for vinteren? Evt hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ned om vinteren.

 

Anonymous poster hash: 2fa51...07f

Skrevet

Tar ned.

 

Duk og nett er i garagen. Stenger ligger ute under presenning

Skrevet

Vi tar den helt fra hverandre og lagrer alt i boden over vinteren.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg mente den bare kunne stå ute, men mannen vil demontere og lagre, så det blir vel det siste ;)

Skrevet

Vi hadde vår ute i vinter. Den er like fin. :)

 

Anonymous poster hash: 375af...bb1

Skrevet

Vi har hatt vår ute  årevis. Det har gått fint, men vi har skiftet alle delene 1-2 ganger (ikke samtidig. den er 8 år gammel.



Anonymous poster hash: 916b4...db4
Skrevet

Vi lar stengene stå over vinteren. Går helt fint. Tar av selve trampolinen og nettet. 



Anonymous poster hash: 1e6c4...355
Skrevet

Tar av duk og sikkerhetsnett. Ramma står ute hele året.



Anonymous poster hash: 86d8d...b29
Skrevet

Er det ikke litt uforsvarlig å ha trampolinene stående ute på vinteren? Det blir jo is og snø på den og farlig dersom barn får lyst til å klatre oppi.



Anonymous poster hash: f5985...e7d
Skrevet

 

Er det ikke litt uforsvarlig å ha trampolinene stående ute på vinteren? Det blir jo is og snø på den og farlig dersom barn får lyst til å klatre oppi.

 

Anonymous poster hash: f5985...e7d

 

de bruker den bare når den er tørr og fri for is og snø.Ikke noe å bekymre seg for.

 

Anonymous poster hash: 916b4...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...