Gå til innhold

angående sære navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere klar over at barna deres skal leve med det navnet?? Jeg har et ganske typisk norsk navn og det tok meg 20 år å godta. Mitt navn er likevel ikke i nærheten så sært som mange av navnene dere kommer med. Nelia, candida (kjønnsykdom), arnhild,cindy, barbie osv. Ærlig talt!

Anonymous poster hash: 5f1cc...21f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Candida er en type sopp, ikke en kjønnssykdom...

Og Arnhild er et tradisjonelt navn. Ut over det må jeg si meg enig.

Skrevet

Savannah sier jo "alle" her inne at er så sært navn,men får jeg en datteren så skal hun hete det.

Å ja jeg er fullt klar over at hun skal leve med det navnet,jeg velger jo selvsagt navnet fordi jeg synst det er fint!

At andre mener at det er sært,"white trash" osv,bryr jeg meg fint lite om!

Anonymous poster hash: 3bad2...a80
Skrevet

Datteren min har også et "white trash"-navn, og jeg tror det vil gå aldeles strålende. Heldigvis er ikke dagens ungdom så fordomsfulle som tidligere generasjoner, så innen hun skal ut i den store verden er det nok svært få som kommer til å heve et øyenbryn over navnet hennes.

Skrevet

Den oppvoksande slekt blir nok meir vand med spesielle namn, og følgelig mindre dømmande.

Skrevet

Hva er galt med Arnhild? Oldemor heter Arnhild og har aldri tenkt at det er et uvanlig eller sært navn.

Anonymous poster hash: 97021...116
Skrevet

Candida er en sopp man kan få i underlivet og kan smitte ved sex så synes kjønnsykdom passer bra.

Og dere som tar opp white trash navn, det er ikke de jeg sikter til, trine, savannah og vanessa er kanskje white trash men tror ikke barn bryr seg om det.

Det er navn som nelia, piril, viola fiola, Taria, hokuspokus, YNWa, dere skjønner hva jeg mener, jo særere jo bedre.

Anonymous poster hash: 5f1cc...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...