Gå til innhold

Synes det var skikkelig teit av sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber overtid idag og mannen og barnet mitt var rett i nærheten. De kom rett fra barnehagen så barnet mitt var veldig tørst så de kom innom. Jeg hadde pause da så lot barnet sitte på plassen min og drikke opp. Hun satt helt rolig uten en lyd og drakk opp vannet sitt. Med en gang ho begynte å drikke kom øverste leder bort og sa surt at ungen måtte ut for dette var en arbeidsplass! Jeg sa ho måtte da få lov til å drikke opp før ho blir kastet ut. Vi har ikke noen kunder eller noe slikt her så var kun ansatte her. Hadde ungen hyla og bråka hadde jeg forstått det, men ho var jo helt rolig og skulle bare ha litt vann.

Hyggelig å vite at barnet mitt er så velkommen på kontoret og bare for å få slukket tørsten ...

Anonymous poster hash: 31797...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, det var ganske snurpent av sjefen.... Barnløs? Kan ikke få barn, men ønsker seg? Eller rett og slett bare en bitch. Ikke bry deg med det!

Anonymous poster hash: ac9e6...db7
Skrevet

så unødvendig av sjefen! Hos oss er det stadig både bikkjer og unger innom uten at det er et problem.. ;)

Skrevet

Men i all verden! Bare kos med besøk på jobb da.

Det hadde jeg faktisk tatt opp med sjefen. Om det ikke er noe som skjer ofte var det helt unødvendig å kommentere det.

Skrevet

JObber i et internasjonalt Firma som har kunder. Ingen sensitive opplysninger og tror ikke det fare for at en på 2 år leser adr. Til random folk i Norge :P på en skjerm som var låst tilogmed siden jeg hadde pause

Skrevet

Det er 1,5 år siden jeg hadde henne med på jobben en snartur sist. Og ene sjefen har med seg hunden sin støtt og stadig!

Skrevet

Dette hadde jeg faktisk tatt opp med sjefen. Jeg jobber i et stort firma. Og her er barn velkommen på besøk. Noen har med barna sine på planleggingsdager også.

Sjefen har nok hatt en ekstremt dårlig dag!

Skrevet

Tror jeg kommer til å ta det opp. Kan ikke nekte en 2-åring å få litt å drikke eller si hei til mammaen sin når de først er i nærheten! Og i alle fall ikke når ene sjefen drar med seg hunden sin støtt og stadig

Skrevet

Hos oss har barn ingen adgang. Ikke hunder heller. Men det er fordi det kan være forstyrrende for de som sitter i tlf.

Anonymous poster hash: 8c503...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...