Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Usikker om dette er noe jeg burde sjekke opp hos lege. I det siste har jeg jobbet litt overtid. Jeg sitter på jobben og har ofte beina i kryss. Prøver å venne meg av, men.... Siste måneden har det ene benet vært numment fra kneet og opp til hofta. Sovner lett i enkelte stillinger. Føles varmt over hele høyre side av låret. Er i gang å trene igjen for å løsne opp om det er noe som har stivnet. Noen som har noe erfaring her? Anelse om hva det kan være og hva som kan hjelpe? Anonymous poster hash: d0753...0f7
valkyrien Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Kan være nerver i klem, kan være betennelse i muskelen, kan være blodpropp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå