Gå til innhold

Jeg er så ufattelig drittlei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vært langtidssykemeldt og er nå over på AAP. Han mangler helt evnen til å strukturere tiden, og det resulterer i halvgjorte prosjekter og et ufattelig rot!!!

Jeg rydder og vasker hver ettermiddag/kveld og i helgen. Likevel er det eneste jeg går servert når jeg kommer hjem fra jobb et hus som det ser ut som om noen har spydd ut.

Det å kunne sette seg ned for å slappe av i solen etter jobb - det har ikke skjedd på lenge. Han - han har gjerne gått en lang tur for å nyte sol og natur, eller tatt en kaffe med venner. Hvis jeg ikke skal dø av skam om noen kommer innom er det bare å brette opp ermene og starte på ryddingen. Frokosten på bordet, klær i sofaen, kjøkkenet er bomba fordi ingenting er ryddet på plass. Kanskje har han begynt på et prosjekt med å rydde i et skap, men ga seg når alt var plassert på benken... Det å vente å si at han må ta det - det har jeg prøvd og det ble stående.. Og han snakker ustanselig om å pusse opp - hva med å gjøre det vi har koselig, eller i alle fall rent- istedenfor å tegne på et fremtidig hus som vi ikke får råd til før han begynner å jobbe?

Jeg holder rett og slett på å klikke, og når jeg blir irritabel er det jeg som er den vanskelige - JEG!!!! Jeg jobber 100% og er så sliten når alt hjemme også faller på meg, særlig siden det ikke er mitt eget rot. Det er som om jeg er en hamster i hjul..

Vi har hus og barn sammen, hvis ikke vet heg ikke om jeg hadde holdt ut.. Han har alltid vært litt fjern, men nå er det ekstremt..

Anonymous poster hash: 51075...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi - sett opp arbeidsliste til ham: dette skal være gjort i løpet av dagen (FØR du kommer hjem fra jobb...)

hadde aldri orket å ha det sånn! Så lenge han er i stand til å gå turer i solen og være på kafe, så regner jeg med at han fysisk er i stand til å gjøre div. oppgaver i hjemmet. 

Anonymous poster hash: e9beb...c85
Skrevet

Som å lese om mitt eget liv... :(

Anonymous poster hash: 38a0e...c8a
Skrevet

Du er ikke nødt til å beholde mannen selv om dere har hus og barn sammen.

Jeg hadde ikke holdt ut å ha det slik dere har det nå og hadde nok brutt opp om han ikke hadde skjerpet seg etter en samtale om hvordan man oppfører seg i felles hjem og når man har familie å ta hensyn til.

Anonymous poster hash: a2796...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...