Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Når vi har sex kommer han aldri inni meg, fordi jeg bruker ikke prevensjon og han vil ikke ha barn. Jeg kan ikke bruke hormonprevensjon men har foreslått kondom og ladycomp, han har også snakket om å sterilisere seg men det har bare blitt med snakket. Konsom vil han ikke, det andre har vi ikke tenkt så mye på enda.. Han synes ikke det er et problem da, gjør ikke han noe å ikke komme inni meg. Men jeg synes det er et problem, jeg merker at han holder litt igjen, han bruker en evighet på å komme, jeg tror det er fordi han er så vant til å holde igjen at det tar så lang tid. Jeg liker at han kommer inni meg, det blir mer intenst da, at vi kan komme sammen noen ganger, nå kommer jeg alltid før han og noen ganger får han ikke til å komme heller etterpå. Føler neste han har sex for at jeg skal komme og mest for min skyld.. Anonymous poster hash: 4f873...5c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Dere vet at det under hele samleiet kan lekke sæd? Gravid kan man bli så lenge man har ubeskyttet sex. Anonymous poster hash: 8acfe...c9d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Ikke min heller... han har alltid trukket seg ut før han kommer... ikke blitt gravid på de 10 årene vi har vert sammen.. men ble gravid på første forsøk.. så han har vel kontroll;-) mrn ja.. jeg savner også at han kommer inni meg. Kan se for meg det kan værw mer intenst ja.. men hvorfor bruker du ikke ppille? Jeg tåler det ikke :/ Anonymous poster hash: 83e18...743
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Dere vet at det under hele samleiet kan lekke sæd? Gravid kan man bli så lenge man har ubeskyttet sex. Anonymous poster hash: 8acfe...c9d Joda, men tror faktisk han har ganske bra kontroll, har ikke blitt gravid på 3 år og har hatt sex på fruktbare dager også. Vet det kan glippe ja.. Anonymous poster hash: 4f873...5c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Oi, håper det ikke er krise om du blir gravid da.... All væske som kommer fra en erigert penis inneholder sædceller, ikke så mange, men nok til at du kan bli gravid om dere treffer godt (eggløsning + en god svømmer i smøringen hans). Er mange barn som har blitt til på denne måten altså, blant annet fjerde barnet vårt Om dere absolutt ikke vil ha flere barn anbefaler jeg sterilisering, sexlivet her fikk en skikkelig oppsving etter at det var ordnet. Klippet fra nett: Også dr. Haakon Aars, lege, sexolog og en av ekspertene på Lommelegen.no(Lommelegen.no er i likhet med KK.no eid av Aller Internett), fraråder dette som prevensjonsmetode. - Det å hoppe av i svingen er ikke noen god prevensjonsmetode nettopp fordi den er høyst usikker. For det første så kommer det hos de fleste menn litt væske ut av penis som vi kaller «forsats» og denne forsatsen vil som regel inneholde sædceller - ofte nok til å kunne føre til befruktning, skriver han påLommelegen.no: - Så det er ikke bare den væsken som kommer ved utløsningen som inneholder sædceller; selv om konsentrasjonen av sæd er større i denne. http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-du-unng%C3%A5-%C3%A5-%C2%ABhoppe-av-i-svingen%C2%BB-21228 Anonymous poster hash: 6a97e...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 At det lekker ut sæd før utløsning har ingenting med kontroll å gjøre. Det handler om flaks og uflaks. Dere lever farlig for å si det sånn! Anonymous poster hash: 46078...d8e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Ikke min heller... han har alltid trukket seg ut før han kommer... ikke blitt gravid på de 10 årene vi har vert sammen.. men ble gravid på første forsøk.. så han har vel kontroll;-) mrn ja.. jeg savner også at han kommer inni meg. Kan se for meg det kan værw mer intenst ja.. men hvorfor bruker du ikke ppille? Jeg tåler det ikke :/ Anonymous poster hash: 83e18...743 Virker som om min har veldig kontroll også, skulle ønsket han kunne gitt slipp på kontrollen noen ganger... Bruker ikke p-piller pga mye blodpropp i nær familie og har migerne selv. Anonymous poster hash: 4f873...5c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Ikke min heller... han har alltid trukket seg ut før han kommer... ikke blitt gravid på de 10 årene vi har vert sammen.. men ble gravid på første forsøk.. så han har vel kontroll;-) mrn ja.. jeg savner også at han kommer inni meg. Kan se for meg det kan værw mer intenst ja.. men hvorfor bruker du ikke ppille? Jeg tåler det ikke :/ Anonymous poster hash: 83e18...743 Hun skriver at hun ikke kan bruke hormonprevansjon i sitt innlegg. Anonymous poster hash: aecdb...522
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 Oi, håper det ikke er krise om du blir gravid da.... All væske som kommer fra en erigert penis inneholder sædceller, ikke så mange, men nok til at du kan bli gravid om dere treffer godt (eggløsning + en god svømmer i smøringen hans). Er mange barn som har blitt til på denne måten altså, blant annet fjerde barnet vårt Om dere absolutt ikke vil ha flere barn anbefaler jeg sterilisering, sexlivet her fikk en skikkelig oppsving etter at det var ordnet. Klippet fra nett: Også dr. Haakon Aars, lege, sexolog og en av ekspertene på Lommelegen.no(Lommelegen.no er i likhet med KK.no eid av Aller Internett), fraråder dette som prevensjonsmetode. - Det å hoppe av i svingen er ikke noen god prevensjonsmetode nettopp fordi den er høyst usikker. For det første så kommer det hos de fleste menn litt væske ut av penis som vi kaller «forsats» og denne forsatsen vil som regel inneholde sædceller - ofte nok til å kunne føre til befruktning, skriver han påLommelegen.no: - Så det er ikke bare den væsken som kommer ved utløsningen som inneholder sædceller; selv om konsentrasjonen av sæd er større i denne. http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-du-unng%C3%A5-%C3%A5-%C2%ABhoppe-av-i-svingen%C2%BB-21228 Anonymous poster hash: 6a97e...b5c Vet det, men rart jeg ikke allerede har blitt gravid da. Etter 3 år sånn. Det er ingen krise om jeg blir gravid, ikke for meg iallfall....men vet han ikke vil og er nok derfor han er så forsiktig. Litt ukart om han ikke vil sterilisere seg fordi han synes det er ekkelt å tenke på eller om han kommer til å ombestemme seg mtp barn. Anonymous poster hash: 4f873...5c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #10 Skrevet 28. april 2014 Jeg synes det kanskje høres ut som om han har problemer med å oppnå utløsning, jeg? Du sier han noen ganger ikke engang klarer å komme etterpå, og at han bruker generelt lang tid. Jeg ville bedt ham ta en tur til legen i første omgang. Høres ikke ut som alt er på stell for ham, stakkar. Er nok vanskelig for ham å oppleve dette, og er nok ikke noe han vil snakke om! Lykke til. Anonymous poster hash: e59af...257
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #11 Skrevet 28. april 2014 Jeg synes det kanskje høres ut som om han har problemer med å oppnå utløsning, jeg? Du sier han noen ganger ikke engang klarer å komme etterpå, og at han bruker generelt lang tid. Jeg ville bedt ham ta en tur til legen i første omgang. Høres ikke ut som alt er på stell for ham, stakkar. Er nok vanskelig for ham å oppleve dette, og er nok ikke noe han vil snakke om! Lykke til. Anonymous poster hash: e59af...257 Han kommer ca 7 av 10 ganger. De gangene han ikke kommer "ordner" han meg først, holder på en stund etterpå og så orker han ikke mer..sier han tar det senere. Noen ganger suger jeg han etterpå og da kommer han, men det tar lang tid. Litt rart for en sjelden gang når jeg har mensen kommer han inni meg og da kommer han lett. Han liker ikke å prate om det, og jeg liker ikke å ta det opp av samme grunn Anonymous poster hash: 4f873...5c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #12 Skrevet 28. april 2014 Jeg synes det kanskje høres ut som om han har problemer med å oppnå utløsning, jeg? Du sier han noen ganger ikke engang klarer å komme etterpå, og at han bruker generelt lang tid. Jeg ville bedt ham ta en tur til legen i første omgang. Høres ikke ut som alt er på stell for ham, stakkar. Er nok vanskelig for ham å oppleve dette, og er nok ikke noe han vil snakke om! Lykke til. Anonymous poster hash: e59af...257 Han kommer ca 7 av 10 ganger. De gangene han ikke kommer "ordner" han meg først, holder på en stund etterpå og så orker han ikke mer..sier han tar det senere. Noen ganger suger jeg han etterpå og da kommer han, men det tar lang tid. Litt rart for en sjelden gang når jeg har mensen kommer han inni meg og da kommer han lett. Han liker ikke å prate om det, og jeg liker ikke å ta det opp av samme grunn Anonymous poster hash: 4f873...5c0 Har du ikke fortalt han at du kan blir gravid selv om du har mensen Høres ut som han har såpass angst for svangerskap at hele sexlivet hans blir forknytt, da hadde jeg heller pushet på en sterilisering altså... Men søsteren min ble altså gravid da hun hadde mensen, tror hun var 4 mnd på vei før hun fant det ut også siden hun blødde regelmessig de første månedene av svangerskapet også.. Anonymous poster hash: 6a97e...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #13 Skrevet 28. april 2014 Jeg synes det kanskje høres ut som om han har problemer med å oppnå utløsning, jeg? Du sier han noen ganger ikke engang klarer å komme etterpå, og at han bruker generelt lang tid. Jeg ville bedt ham ta en tur til legen i første omgang. Høres ikke ut som alt er på stell for ham, stakkar. Er nok vanskelig for ham å oppleve dette, og er nok ikke noe han vil snakke om! Lykke til. Anonymous poster hash: e59af...257 Han kommer ca 7 av 10 ganger. De gangene han ikke kommer "ordner" han meg først, holder på en stund etterpå og så orker han ikke mer..sier han tar det senere. Noen ganger suger jeg han etterpå og da kommer han, men det tar lang tid. Litt rart for en sjelden gang når jeg har mensen kommer han inni meg og da kommer han lett. Han liker ikke å prate om det, og jeg liker ikke å ta det opp av samme grunn Anonymous poster hash: 4f873...5c0 Har du ikke fortalt han at du kan blir gravid selv om du har mensen Høres ut som han har såpass angst for svangerskap at hele sexlivet hans blir forknytt, da hadde jeg heller pushet på en sterilisering altså... Men søsteren min ble altså gravid da hun hadde mensen, tror hun var 4 mnd på vei før hun fant det ut også siden hun blødde regelmessig de første månedene av svangerskapet også.. Anonymous poster hash: 6a97e...b5c Nei, jeg har ikke fortalt det. Har sagt at avholds er eneste garantien, under mensen er det liten sjanse de første dagene iallfall. Men ja, han har nok angst for svangerskap, trist for meg som kunne tenkt meg et barn til men jeg får nok ikke det. Har tatt opp sterilisering med han noen ganger, han sier han vurdere det men har vudert det leeenge nå da. Heller steril og bra sex enn fruktbar og mindre bra sex. Anonymous poster hash: 4f873...5c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå