RosaParasoll Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg fjernet mandlene tidlig i desember, og inngrepet og ukene etter gikk veldig bra. Jeg var ute og handlet julegaver akkurat en uke etter operasjonen. Det var ikke den beste handleturen jeg har hatt men det gikk. Problemet er at operasjonen ødela smaken min helt. Jeg forventet jo en trøblete start ifh mat og slikt, men selv nå orker jeg ikke tanken på å putte ting jeg normalt sett liker i munn. Jeg drikker kun vann, orker ikke smaken av frukt, noen grønnsaker, sjokolade, poteter, grovt brød. Og de tingene jeg klarer å spise smaker ikke som de skal, jeg har ikke kost meg med mat siden før operasjonen. Jeg kjenner jeg blir litt depresiv, visste ikke hvor mye mat og drikke har å si for livskvaliteten. Middagssituasjonen har blitt slitsom og, for det meste byr meg imot, så jeg klarer liksom ikke bidra helt. Er det flere som angrer?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Kan hende kroppen ble tappet for sink etter operasjonen (både fordi det er stress for kroppen og fordi den bruker sink for å reparere seg i ettertid). Hvis man blir lav på sink så kan man slite med smaker. Så kan være verdt å ta normale doser med sink over en periode. Shift Super-sink tas godt opp av kroppen (Helsekost). http://supershift.no/supersink/ Kan være verdt et forsøk Hvis dette ikke hjelper så kan det jo hende de har skadet noen nerver. Er du heldig så kan dette vokse ut igjen, men det tar i så fall laaang tid. Ta gjerne B-vitaminer i tillegg da man trenger B6 for opptak av sink i kroppen. Anonymous poster hash: 3a073...dfc
RosaParasoll Skrevet 28. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2014 Kan hende kroppen ble tappet for sink etter operasjonen (både fordi det er stress for kroppen og fordi den bruker sink for å reparere seg i ettertid). Hvis man blir lav på sink så kan man slite med smaker. Så kan være verdt å ta normale doser med sink over en periode. Shift Super-sink tas godt opp av kroppen (Helsekost).http://supershift.no/supersink/ Kan være verdt et forsøk Hvis dette ikke hjelper så kan det jo hende de har skadet noen nerver. Er du heldig så kan dette vokse ut igjen, men det tar i så fall laaang tid. Ta gjerne B-vitaminer i tillegg da man trenger B6 for opptak av sink i kroppen. Anonymous poster hash: 3a073...dfc Tusen takk for svar! Hvordan er det å skulle ta sink når man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Kan hende kroppen ble tappet for sink etter operasjonen (både fordi det er stress for kroppen og fordi den bruker sink for å reparere seg i ettertid). Hvis man blir lav på sink så kan man slite med smaker. Så kan være verdt å ta normale doser med sink over en periode. Shift Super-sink tas godt opp av kroppen (Helsekost).http://supershift.no/supersink/ Kan være verdt et forsøk Hvis dette ikke hjelper så kan det jo hende de har skadet noen nerver. Er du heldig så kan dette vokse ut igjen, men det tar i så fall laaang tid. Ta gjerne B-vitaminer i tillegg da man trenger B6 for opptak av sink i kroppen. Anonymous poster hash: 3a073...dfc Tusen takk for svar! Hvordan er det å skulle ta sink når man er gravid? Så lenge du holder deg til normale doser så skal det ikke være noe problem. Følg doseringen på pakken, tror det er en om dagen som er normal anbefalt dagsdose. Anonymous poster hash: 3a073...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå