Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hun var gravid. Men så mistet barnet. Nå få uker etterpå er hun gravid igjen. For de som ikke leste sist så er hun under 16, og har bestemt seg for at hun og kjæresten skal stifte en famillie. Og nå er det vanskelig da hele famillien står på hodet. Moren vår har ikke det som trengs for å bli reservmor, siden min søster ikke er klar. Kan bli veldig dumt det her... Hvordan stille opp for begge? Uten å måtte være i mellom å krangle.. Anonymous poster hash: 8df79...eb4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Når hun er såpass ung og moren hennes ikke kan hjelpe så mye til så ville jeg kontaktet barnevernet slik at søsteren din, kjæresten og babyen kan få tett oppfølging. Anonymous poster hash: 8aafe...3ad
PRobert Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Jeg ville også kontaktet barnevernet. Søsteren din trenger en oppvekker! Hun bør i alle tilfeller plasseres på mødrehjem hvis hun får barnet, for at man skal være sikker på at hun klarer ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå