Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Og jeg reagerer på at dette er et fryktelig dårlig råd å gi. 200 km/h gjennom Operatunnelen, tenk hvor galt det kunne gått. Artikkelen. Anonymous poster hash: 8c5c0...1c3 Anonymous poster hash: 8c5c0...1c3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 De var heldige at det hele gikk uten komplikasjoner. Tenk om... Det var nok lurt å gasse på! Anonymous poster hash: 8dfed...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå