Gå til innhold

Når vi er inne på antrekk til bryllup.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lurer jeg på om det er noen sider bortsett fra nelly og zalando (har trålet de sidene opp og ned) som har fine kjoler til bryllup?

Jeg skal fø ikke så lenge før bryllupet, så regner jo med løs mage. Tenker da kanskje en som er stram over bryst, og løsere nede.

Noen som har tips?

Anonymous poster hash: 7d694...d12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så kan du gå på brudesalonger og se på selskapskjoler.

Eller hvis du har tid, se på kjoler på ex jjshouse.com. Der kan du bestille kjole etter dine mål.

Kjole med emireliv er kjole som er trang ved brystet og videre nedover. Du kan finne slike kjoler som er kjempenvide og nesten trange :)

Lykke til i kjoleletingen

Anonymous poster hash: 0ccaa...54f

Skrevet

Ha ha, kom på at det kan jo hende jeg må ha skikkelig bleie på meg, siden renselsen sist var skikkelig heavy!

Jjhouse har jeg litt dårlig erfaring fra, så vet ikke helt om jeg tør. Særlig siden man ikke aner målene man har etter fødsel, så tror det blir litt større risk enn jeg takler. :-)

Bor alt for langt unna kjolesalonger, så tror ikke jeg har mulighet til å prøve noe på butikk.

Den fra laredoute er ikke helt min smak, men ikke så langt unna heller. Skal sjekke litt mer der inne. Takk :-)

Anonymous poster hash: 7d694...d12
Skrevet

Floyd har ogsp fine kjoler, og mange er trange over puppene og løse nedover. Anbefaler deg å ta en titt. :) I tillegg er de rimelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...