Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Fra gutten min begynte å krabbe til nå 19 måneder gammel har jeg rast ned 30 kg. Ikke forandret kosthold, satt igjen barnevogna og tatt med meg mini ut i skogen. Han elsker å gå/løpe turer og jeg følger etter. Lengste turen var på fem timer. Mor var mer sliten enn mini Så egentlig finnes det ingen grunn til å bli sittende Anonymous poster hash: fdf78...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå