Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hva har du i inntekt, og hvordan fordeler du de? Hvor mye til lån, mat, klær osv.. Jeg har ca 24000 inn, 12000 i faste utgifter (inkl mat), sparer 4000 til permisjon.. Likevel er jeg blakk hver mnd! Anonymous poster hash: 105e7...90b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Mitt budsjett er fraværende. Sikkert derfor jeg er i null en uke før lønning.. Anonymous poster hash: 1ef5f...132
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Er alenemor, har 50.000,- ca. Har 15.000 i faste utgifter. Sparer 15.000,- Resten bruker vi på fornøyelse, ferier, unner oss fine ting. Anonymous poster hash: 36ee5...ae4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Er alenemor, har 50.000,- ca. Har 15.000 i faste utgifter. Sparer 15.000,- Resten bruker vi på fornøyelse, ferier, unner oss fine ting. Anonymous poster hash: 36ee5...ae4 50 000 i lønn? Hva jobber du med da? Litt utenom tema da...;-) Anonymous poster hash: 105e7...90b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Tjener ca 22 000. Ca 10 000 på leie strøm mat osv. Sparer ca 4000 i mnd & shopper myyyye. Nå blir jeg trukket 4000 i mnd pga fikk igjen for mye på skatten som må betales in igjen så nå sparer jeg bare 2500 & kutter ned på shoppinga. Prøver å kjøpe mindre sån at jeg kan spare enda mer. Har måttet hjelpe til med bilen til sambo en del i det siste så da går jeg i 0 men ellers skal jeg ha endel til overs på slutten. Gleder meg til bilen er ferdig fiksa & jeg har nedbetalt skatte tullet sån at vi kan dra på ferie. Anonymous poster hash: 7e9a5...534
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Faste utgifter inkludert mat: 34.000,- Resten dekker bensin til to biler, gaver, fornøyelser, tannlege, frisør, velværeprodukter osv Inn: ca 15.000,- fra meg og 24.000,- fra mannen. Vi har ikke allverdens god råd nei, for de pengene som blir igjen etter alle faste utgifter skal fordeles på 2 voksne og 4 barn. Anonymous poster hash: 20c80...3b2
Von Hertelhofen Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 15000 inn. Mat ca 5000. Resten skal dekke mobil, klær og sko til meg og unga, interiør osv. Sparer det jeg ikke bruker, minst 1000 kr.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Vi har ca 25000 etter alle faste utgifter, smått og stort er tatt med, av disse går ca 15 000 til mat og forbruk, resten på ekstra avdrag, sparing eller div oppussing. Anonymous poster hash: 6f49e...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå