Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Fødte i juli, og har ikke brukt prevensjon siden. Har bare brukt kondom, og mannen er sterilisert (Skal levere prøve neste uke)Hadde mensen fra 7-14 april, og hadde samleie 15 april. Da brukte vi ikke kondom, men var akkurat ferdig med mensen så tenkte det var innafor. (første gang vi har slurva)Meeen, 21 april fikk jeg en bitteliten blødning. Startet som rødlig utflod, og gikk over i brunt, før jeg begynte å blø veldig veldig lite. Er det i det hele tatt noe kjangs for at jeg er gravid nå, ved å ha sex dagen etter menstruasjon?? Kjente jeg fikk litt panikk. Var ikke så mye friskt blod, mer rødbrunt utflod supplert med litt lyse blødninger... Anonymous poster hash: 71b01...e0b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Vel, siden du har hatt EL ca 21 april, og sædceller lever opp til 8 dager er det vel strengt tatt gode muligheter for akkurat det, dersom mannen din fortsatt har levende svømmere i spruten. Og det er ikke så uvanlig som man skulle tro etter sterilisering (kommer litt an på hvor lenge det er siden han gjorde det?). Vent noen dager og ta en test. Anonymous poster hash: 13c05...6c3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Vel, siden du har hatt EL ca 21 april, og sædceller lever opp til 8 dager er det vel strengt tatt gode muligheter for akkurat det, dersom mannen din fortsatt har levende svømmere i spruten. Og det er ikke så uvanlig som man skulle tro etter sterilisering (kommer litt an på hvor lenge det er siden han gjorde det?). Vent noen dager og ta en test. Anonymous poster hash: 13c05...6c3 8 dager?? er det så lenge?? Herlighet. Vi prøvde jo på sistemann og det tok jo sin tid. Krise. Han gjorde det i februar...Legen sa 20 utløsninger, men så ofte har vi ikke hatt sex, så sånn sett er det jo en mulighet for at noe fortsatt svømmer... Haff, nå ble jeg litt kvalm kjente jeg... Anonymous poster hash: 71b01...e0b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Vel, siden du har hatt EL ca 21 april, og sædceller lever opp til 8 dager er det vel strengt tatt gode muligheter for akkurat det, dersom mannen din fortsatt har levende svømmere i spruten. Og det er ikke så uvanlig som man skulle tro etter sterilisering (kommer litt an på hvor lenge det er siden han gjorde det?). Vent noen dager og ta en test. Anonymous poster hash: 13c05...6c3 8 dager?? er det så lenge?? Herlighet. Vi prøvde jo på sistemann og det tok jo sin tid. Krise. Han gjorde det i februar...Legen sa 20 utløsninger, men så ofte har vi ikke hatt sex, så sånn sett er det jo en mulighet for at noe fortsatt svømmer... Haff, nå ble jeg litt kvalm kjente jeg... Anonymous poster hash: 71b01...e0b 8 dager er (heldigvis for dere nå) sjeldent, men det kan skje. Og så raskt etter som februar hadde jeg vært ekstremt forsiktig. To vennepar av oss fikk beskjed om ekstra prevensjon minimum til to leverte negative prøver, altså i minst 6 mnd etter. Anonymous poster hash: 13c05...6c3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Vel, siden du har hatt EL ca 21 april, og sædceller lever opp til 8 dager er det vel strengt tatt gode muligheter for akkurat det, dersom mannen din fortsatt har levende svømmere i spruten. Og det er ikke så uvanlig som man skulle tro etter sterilisering (kommer litt an på hvor lenge det er siden han gjorde det?). Vent noen dager og ta en test. Anonymous poster hash: 13c05...6c3 8 dager?? er det så lenge?? Herlighet. Vi prøvde jo på sistemann og det tok jo sin tid. Krise. Han gjorde det i februar...Legen sa 20 utløsninger, men så ofte har vi ikke hatt sex, så sånn sett er det jo en mulighet for at noe fortsatt svømmer... Haff, nå ble jeg litt kvalm kjente jeg... Anonymous poster hash: 71b01...e0b 8 dager er (heldigvis for dere nå) sjeldent, men det kan skje. Og så raskt etter som februar hadde jeg vært ekstremt forsiktig. To vennepar av oss fikk beskjed om ekstra prevensjon minimum til to leverte negative prøver, altså i minst 6 mnd etter. Anonymous poster hash: 13c05...6c3 Crap. Jeg trøster meg med at jeg aldri har opplevd blødninger i forbindelse med graviditet før og håper på det beste... Takk for svar Anonymous poster hash: 71b01...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå