Gå til innhold

middag for søttende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommerskinke (kald i skiver) synes jeg er dødsgodt med hjemmelaget potetsalat og et par andre salater ved siden av? Det kommer antakelig vi til å kjøre fordi det er deilig enkelt og sommerlig (jeg får ikke så mange å fore som deg, men er også satt i arbeid på dagen). Grille er kanskje for mye styr, men da kan du jo også lage alt tilbehør ferdig i forkant, inkl grillspydene så de bare er å legge på.

Hurra, jeg fant sommerskinke i dag (ved siden av påskeskinke faktisk)! Da mangler jeg bare å stryke skjorta :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk....må handle rømme og spekemat til tradisjonalistvestlendingene i dag...

Skrevet

Sukk....må handle rømme og spekemat til tradisjonalistvestlendingene i dag...

Tradisjon kjennes trygt og godt! Jeg har fått beskjed om at jeg er blitt kjøpt opp! Infomøte kl 1230 i dag... vondt i magen (for skummelt for meg) :ph34r:

Skrevet

Lykke til! Det går nok bra, du er attraktiv!

Skrevet

Sommerskinke (kald i skiver) synes jeg er dødsgodt med hjemmelaget potetsalat og et par andre salater ved siden av? Det kommer antakelig vi til å kjøre fordi det er deilig enkelt og sommerlig (jeg får ikke så mange å fore som deg, men er også satt i arbeid på dagen). Grille er kanskje for mye styr, men da kan du jo også lage alt tilbehør ferdig i forkant, inkl grillspydene så de bare er å legge på.

Hurra, jeg fant sommerskinke i dag (ved siden av påskeskinke faktisk)! Da mangler jeg bare å stryke skjorta :D

Det som er greia er at det bare er navnet som skiller de to, haha!

Skrevet

Det som er greia er at det bare er navnet som skiller de to, haha!

Åff kårs! Pluss at sommerutgaven sef er dyrere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...